|
Mailtje van rank-1
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
Wou ff jullie laten lezen wat piet me had gestuurd...best wel leuke info
Begin mail/
He Piet (en Benno, pakte gewoon een mailadres, en die was van jou)
Ik wou beginnen te zeggen dat ik super fan ben van Rank-1. Echt geweldige muziek om bij in trans te raken.
Maar ik had eigenlijk een paar vraagjes dus zal ik ze op een rijtje neer zetten
1: Hoe kom je aan de inspiratie voor de nummers, ik hoor bevoorbeeld die nieuwe nummers van het album bij de show van armin van buuren zoals passage to the unkown, conspiracy en equilibrium. Het zijn allemaal stuk voor stuk knallers (zeker passage to the unkown) maar ik vraag me af hoe je aan de inpiratie komt?
wij gaan gewoon zitten spelen om een keyboard en soms hebben we wat leuks na 1 uur en soms duurt het weken. alles gaat gevoelsmatig. Als wij het zelf niks vinden en anderen wel, dan maken we toch die track dan niet af...
2: Komen de nieuwe nummers ook op vinyl uit?
zoals het eruit ziet niet, maar symsonic wordt waarschijnlijk de volgende single...
Dat waren ze eigenlijk
Hopelijk stuur je een mailtje terug
tuurlijk stuur ik een mailtje terug, daar probeer ik altijd ff tijd voor te maken..
Groetjes Marco van Vemde
Greetz Muppet |
|
|
| tijs08 |
haha Cool :D
ik had laatst ook een meeltje van Benno.. had wat gepost (een vraag) in hun guestbook en kreeg binnen een uur ofzo al een reply in mijn mailbox :D
toffe gasten gewoon |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by tijs08
haha Cool :D
ik had laatst ook een meeltje van Benno.. had wat gepost (een vraag) in hun guestbook en kreeg binnen een uur ofzo al een reply in mijn mailbox :D
toffe gasten gewoon |
Klopt...echt tof dat ze tijd vrijmaken om ff een mailtje terug te sturen, laat zien dat ze echte sterren zijn
Greetz Muppet |
|
|
| TranceFool |
| Jah echt kewl man :D, heb ook al weles paar keer een mailtje gehad, daar maken ze echt tijd voor vrij :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Muppet
Klopt...echt tof dat ze tijd vrijmaken om ff een mailtje terug te sturen, laat zien dat ze echte sterren zijn
|
i kwoot that! |
|
|
| Nook |
stoer, ik had mauro picotto ooit een mailtje gestuurd voor dat eerste nummer op innercity, maar nog steeds niets terug gehad. Als ik later bekend en volledig door lekkere wijven omringd ben als dj, stuur ik wel een mailtje terug. Maken jullie jezelf daar maar niet druk over. :D
PS hebben dj's ook groupies (lekkere dan)? |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by Nook
PS hebben dj's ook groupies (lekkere dan)? |
het schijnt dat dj_massive er wel redelijk veel heeft...elke week weer nieuwe sjiks voor m....doet ie heelmaal niet moelijk over :P |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Yarnie
het schijnt dat dj_massive er wel redelijk veel heeft...elke week weer nieuwe sjiks voor m....doet ie heelmaal niet moelijk over :P |
:cool: |
|
|
| mido |
Ja op zich tof dat ze reageren op je mailtje.
Maar tot dat ze iets beloven en dan hoor je in ene niets meer van ze.
Zo had ik gemaild of ik een demo cd zou kunnen opsturen.
Was allemaal geen punt ik deed dat en ze zouden zo snel mogelijk reageren via telefonisch kontakt.
Ik ben nu een maand of 3 verder en nog steeds geen reaktie van ze gehad.
Ik heb nu al een aantal een mailtje die kant op gestuurd van of ze het nou al eens gehoord hebben. Maar daar hoor ik ook niets meer van.
Zouden ze soms bang zijn voor hun plekkie in de top 40?? whahaha |
|
|
| mido |
Zo dan.....
Iedereen er stil van geworden???
Overigens.....
Mijn vorige berichtje geldt ook voor: Armin van Buuren en Marco V.....
Zolang je ze de hemel in prijst krijg je antwoord en dan is het afgelopen.....
:( |
|
|
| theoden |
als je lang genoeg blijft aandringen en je nummers zijn goed dan krijg je vanzelf je kans.
ikzelf ben geen voorstander van demo-cd's sturen, de mogelijkheid is er altijd dat ze het pikken....
bel em op en zeg dat je wat leuke nummers hebt en vraag voor een afspraak. en laat desnoods een stukje ervan horen. |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by theoden
als je lang genoeg blijft aandringen en je nummers zijn goed dan krijg je vanzelf je kans.
ikzelf ben geen voorstander van demo-cd's sturen, de mogelijkheid is er altijd dat ze het pikken....
bel em op en zeg dat je wat leuke nummers hebt en vraag voor een afspraak. en laat desnoods een stukje ervan horen. |
Je hebt gelijk wat dat opsturen en pikken betrefd.....
Maar laat ze het maar pikken! *evil grinz* Alles is aangemeld bij de Buma Stemra dus dan wordt ze een poot uit gedraaid. whehe
En dat met een afspraak maken heb ik ook al gedaan. Toen kwam het zelfs zover dat we een contract mochten tekenen.
Maar dat verhaal heb ik ook al een keer neer gezet. Heb ik geen zin in om dat nog een keer te doen.
Laat ik het er maar bij houden dat we flink hard genomen zijn, en dus nog steeds nix hebben uitgebracht.
Vertrouwen in de muziek wereld: 0,0
Ik ga nu maar stoppen want ik ga me gefrustreerd voeluh! :(
whehe |
|
|
|
|