|
Ravefestare stal militär elström
|
View this Thread in Original format
| reveal |
När polisen kom till det militära övningsfältet vid Kilsbergen utanför Örebro pågick en ravefest för fullt på påskaftons kväll, rapporterar TT. Arrangörerna hade hyrt en hembygdslokal men flyttat till militärområdet när de fått veta att de inte kunde ha fest dygnet runt i lokalen. För att hålla i gång festen krävdes elektricitet - som någon tog från militären genom att koppla in sig på ett kraftnät i området.
från aftonbladets hemsida |
|
|
| x-dream |
| Fräckt.....:D :D :D Längesen man läste om något sånt här.... |
|
|
| mindshooter |
Haha vad fiffiga dom är ibland! Min bror berättade om nån arrangör som hade kommit på ett diskret billigt sätt att förmedla fest info till folk. Han skickade all info i adressbytesbrev....typ gratis tror jag. Så det såg ut som någon som bytt adress fast egentilgen var det info om ett hemligt rejv ;)
Annars kan man juh alltid posta det här på boarden :cool:
Fett hemligt |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Fett hemligt |
Tror ni RK har denna sidan under uppsyn eller de har inte så bra koll. För om de letar platser att göra tillslag på så kan den svenska sektionen ju vara av visst värde. Jag tror faen att de har koll här oxå. Fast de får nog mer musiktips än knarktips här... hoppas de tar dem till sig. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Tror ni RK har denna sidan under uppsyn eller de har inte så bra koll. För om de letar platser att göra tillslag på så kan den svenska sektionen ju vara av visst värde. Jag tror faen att de har koll här oxå. Fast de får nog mer musiktips än knarktips här... hoppas de tar dem till sig. |
hade helt klart varit intressant att veta
får väl höra med swamper om det finns några misstänka ip som besöker oss anonymt :p
men annars hoppas jag också att de tar till vara på musiktipsen |
|
|
| Dj_Activated |
| hehehe va busigt :D |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Aendy
Tror ni RK har denna sidan under uppsyn eller de har inte så bra koll. För om de letar platser att göra tillslag på så kan den svenska sektionen ju vara av visst värde. Jag tror faen att de har koll här oxå. Fast de får nog mer musiktips än knarktips här... hoppas de tar dem till sig. |
det tror jag klart.. |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by Aendy
Tror ni RK har denna sidan under uppsyn eller de har inte så bra koll. För om de letar platser att göra tillslag på så kan den svenska sektionen ju vara av visst värde. Jag tror faen att de har koll här oxå. Fast de får nog mer musiktips än knarktips här... hoppas de tar dem till sig. |
Utan tvivel. |
|
|
| mindshooter |
*busbus*
[Hemligt]
Ravefeststängarpoliser är dumma
[/Hemligt]
Man vet aldrig om dom är här och snokar....gärna för mig... vi har inget att dölja eller hur ;) |
|
|
|
|