return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ravefestare stal militär elström
View this Thread in Original format
reveal
När polisen kom till det militära övningsfältet vid Kilsbergen utanför Örebro pågick en ravefest för fullt på påskaftons kväll, rapporterar TT. Arrangörerna hade hyrt en hembygdslokal men flyttat till militärområdet när de fått veta att de inte kunde ha fest dygnet runt i lokalen. För att hålla i gång festen krävdes elektricitet - som någon tog från militären genom att koppla in sig på ett kraftnät i området.


från aftonbladets hemsida
x-dream
Fräckt.....:D :D :D Längesen man läste om något sånt här....
dbl
hehehe
mindshooter
Haha vad fiffiga dom är ibland! Min bror berättade om nån arrangör som hade kommit på ett diskret billigt sätt att förmedla fest info till folk. Han skickade all info i adressbytesbrev....typ gratis tror jag. Så det såg ut som någon som bytt adress fast egentilgen var det info om ett hemligt rejv ;)

Annars kan man juh alltid posta det här på boarden :cool:

Fett hemligt
Aendy
quote:
Originally posted by mindshooter


Fett hemligt


Tror ni RK har denna sidan under uppsyn eller de har inte så bra koll. För om de letar platser att göra tillslag på så kan den svenska sektionen ju vara av visst värde. Jag tror faen att de har koll här oxå. Fast de får nog mer musiktips än knarktips här... hoppas de tar dem till sig.
reveal
quote:
Originally posted by Aendy


Tror ni RK har denna sidan under uppsyn eller de har inte så bra koll. För om de letar platser att göra tillslag på så kan den svenska sektionen ju vara av visst värde. Jag tror faen att de har koll här oxå. Fast de får nog mer musiktips än knarktips här... hoppas de tar dem till sig.


hade helt klart varit intressant att veta
får väl höra med swamper om det finns några misstänka ip som besöker oss anonymt :p
men annars hoppas jag också att de tar till vara på musiktipsen
Dj_Activated
hehehe va busigt :D
Ravesquad
quote:
Originally posted by Aendy


Tror ni RK har denna sidan under uppsyn eller de har inte så bra koll. För om de letar platser att göra tillslag på så kan den svenska sektionen ju vara av visst värde. Jag tror faen att de har koll här oxå. Fast de får nog mer musiktips än knarktips här... hoppas de tar dem till sig.


det tror jag klart..
Dj_ExOn
quote:
Originally posted by Aendy


Tror ni RK har denna sidan under uppsyn eller de har inte så bra koll. För om de letar platser att göra tillslag på så kan den svenska sektionen ju vara av visst värde. Jag tror faen att de har koll här oxå. Fast de får nog mer musiktips än knarktips här... hoppas de tar dem till sig.


Utan tvivel.
Trancefella
rave bus? :)

mindshooter
*busbus*

[Hemligt]
Ravefeststängarpoliser är dumma
[/Hemligt]

Man vet aldrig om dom är här och snokar....gärna för mig... vi har inget att dölja eller hur ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement