|
בעיה בפורום
|
View this Thread in Original format
| Segev |
שלום אני חדש פה יש לי בעיה אני לא מצליח לרשום בפורומים ואני כן רשום בפורום אני לא יודע מה הבעיה תעזרו לי בבקשה
(אני לא רושם מהמחשב שלי עכשיו)
:conf: |
|
|
| tr@nceoholic |
| עשית את כל ההרשמה גם מה- אי מייל? |
|
|
| Flotser |
בטח יש לך בעיה של
coockies...
בעיקר אם יש לך
IE 6....
אבל האם ניסית לעשות
log in
ידני?
וגם....ברוך הבא |
|
|
| Segev |
כן עשיתי הכל אחרת איך אני רושם פה אולי יש לי בעיה במחשב
וגם תודה :) |
|
|
| Scorchio |
ברוך הבא :)
אתה מצליח לרשום רק בפורום ישראל? |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא אח שלי
אני רועי |
|
|
| NyKoN |
ברוך הבא
יש לי תחושה שאני מכיר אותך
מאיזה חטיבה אתה? |
|
|
| Segev |
נעים מאוד כולם אני ליאור אני לומד בחטיבת בית ברל
וצח אני לא רושם מהבית שלי אני רושם מהבית של דוד שלי מהבית שלי אני לא מצליח לרשום בכלל |
|
|
|
|