return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בעיה בפורום
View this Thread in Original format
Segev
שלום אני חדש פה יש לי בעיה אני לא מצליח לרשום בפורומים ואני כן רשום בפורום אני לא יודע מה הבעיה תעזרו לי בבקשה
(אני לא רושם מהמחשב שלי עכשיו)
:conf:
tr@nceoholic
עשית את כל ההרשמה גם מה- אי מייל?
Flotser
בטח יש לך בעיה של
coockies...
בעיקר אם יש לך
IE 6....

אבל האם ניסית לעשות
log in
ידני?

וגם....ברוך הבא
Segev
כן עשיתי הכל אחרת איך אני רושם פה אולי יש לי בעיה במחשב


וגם תודה :)
Scorchio
ברוך הבא :)
אתה מצליח לרשום רק בפורום ישראל?
Hell_Copter
ברוך הבא אח שלי
אני רועי
NyKoN
ברוך הבא
יש לי תחושה שאני מכיר אותך
מאיזה חטיבה אתה?
Segev
נעים מאוד כולם אני ליאור אני לומד בחטיבת בית ברל
וצח אני לא רושם מהבית שלי אני רושם מהבית של דוד שלי מהבית שלי אני לא מצליח לרשום בכלל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement