|
Mark Sherry - Jan 2007 Tech Trance Mix
|
View this Thread in Original format
| .::UnusTheos::. |
Mark Sherry - Jan 2007 Tech Trance Mix
--------------------------------------------------------------------------------
1. Carron Dillon - Black Is The Colour (Above and Beyond remix) (Anjuna Beats)
2. Russ James - My Mind (Five AM)
3. Sander van Doorn - Grasshopper (Oxygen)
4. Valentino Kanzyani - Paradox (Jesus Loved You)
5. Marco V - Simulated (Marc Green remix) (In Charge)
6. Hertz - Big Bang (Sway)
7. Danny Oliveira - Drop It Your Love (Fabio Stein remix) (Discover Dark)
8. Warrior - If U Want Me (Paul Webster 2007 remix) (Incentive)
9. Joop - The Future (High Contrast)
10. Bart Claessen vs Motorcycle - When Playmo Comes (CDR)
11. Vinylgroover and The Red Hed - The Process (Traffic)
12. Dr Willis and Scott Alert - Go Away (Kamui remix) (Traffic)
13. Russ James - Stomp (re-edit) (Five AM)
14. Bas Mooy - Chosen (Patterns)
http://www.djx2.co.uk/mark/marksher...htrancemix1.mp3 |
|
|
| -AP- |
| לצערי זהו המיקס של ינואר, בלינק שנתת. סט מצויין, אבל זה לא של פברואר. |
|
|
| .::UnusTheos::. |
| quote: | Originally posted by -AP-
לצערי זהו המיקס של ינואר, בלינק שנתת. סט מצויין, אבל זה לא של פברואר. |
צודק 100%
קבל תיקון.... |
|
|
| skelz |
אחלה סט..
Vinylgroover and The Red Hed - The Process
מפוצץ ברמות!!!!!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
מה התאוריה של שחר קרסה?
איך זה יכול להיות שאתה מעלה לא לראפיד שייר...:rolleyes:
בכל מקרה טוב לראות עוד סטים כאן |
|
|
| .::UnusTheos::. |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה התאוריה של שחר קרסה?
איך זה יכול להיות שאתה מעלה לא לראפיד שייר...:rolleyes:
בכל מקרה טוב לראות עוד סטים כאן |
;) |
|
|
| -AP- |
אשמח גם לראות מיקס של פברואר, אם באמת קיים כזה. הסטים של מארק שרי לא מאכזבים.
גם התוכנית של סאנדר ואן דורן. מיקסים חודשיים מצויינים ומהנים אחד אחד. |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by -AP-
אשמח גם לראות מיקס של פברואר, אם באמת קיים כזה. הסטים של מארק שרי לא מאכזבים.
גם התוכנית של סאנדר ואן דורן. מיקסים חודשיים מצויינים ומהנים אחד אחד. |
אין עוד סט של מארק לפברואר וגם לא תוכנית של סאנדר לפאברואר |
|
|
| YoraY |
| שמע אחי מברוק על ההשקעה וזה אבל תנסו לעשות איזשהו סדר בכל הסטים האלה |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by -AP-
אשמח גם לראות מיקס של פברואר, אם באמת קיים כזה. הסטים של מארק שרי לא מאכזבים.
גם התוכנית של סאנדר ואן דורן. מיקסים חודשיים מצויינים ומהנים אחד אחד. |
נכון מאד....
נ.ב.
הרמיקס של אדון שרי לדיומונד - אלקטריש- ענננקקק..... |
|
|
|
|