|
חדש מהמפעל
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
נשמע לא רע בכלל אבל מציק לי הלייד הראשי האמת.. אפשר למצוא לזה סמפל הרבה יותר טוב ופחות מעצבן
בעקרון די טוב
קיובייס? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
נשמע לא רע בכלל אבל מציק לי הלייד הראשי האמת.. אפשר למצוא לזה סמפל הרבה יותר טוב ופחות מעצבן
בעקרון די טוב
קיובייס? |
FL6
FM8
Massive
למה מציק? בגלל ההתחרפנות עם הפילטר? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
במאסיב יש סמפלים מצויינים לסגנון שבחרת תדפדף שם עוד
למה מציק, כי זה סאונד צורמני כזה.. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
במאסיב יש סמפלים מצויינים לסגנון שבחרת תדפדף שם עוד
למה מציק, כי זה סאונד צורמני כזה.. |
אני לא אחליף אותו סתם רציתי לדעת למה אתה חושב שהוא מציק :) ומסיב זה סינטיסייזר מצוין, לא סמפלר |
|
|
| .A.Y. |
ממש אהבתי, סגנון מגניב לאללה
ישך המלצות לעוד אמנים בסגנון?
אנלא הכי מתמצא בפסי |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
ממש אהבתי, סגנון מגניב לאללה
ישך המלצות לעוד אמנים בסגנון?
אנלא הכי מתמצא בפסי |
זה לא ממש פסיי זה פשוט סולם מינורי וקצת צלילים "מוזרים" בעקרון אבל אם מעניין אותך פסיי:
hydraglyph
vibe tribe
1200 mics
ultravoice
אלה אומנים שאני אוהב לשמוע מפעם לפעם... |
|
|
| YoraY |
וואלק לא רק שאני אשמע אותו.. אני גם אגיב!
שניה.. |
|
|
| YoraY |
וואי שתהיה בריא איזה סגנון ח"ח על מקוריות...
זה תרגום פסי לקאב טראנס.. :)
עזוב אין לי הערות אני לא חופר איפה שאין צורך
אולי המשחק עם הפילטר\רזוננס מוקצן במעט
אני מדבר על הצלילים הצורמים? - הייתי מוריד את אחוזי ההופעה שלהם
וכמובן נציין - הפקה מושקעת נשמעת טוב יש בפרופשונל..
בהחלט קטע מטמטם משהו :) |
|
|
| uzi |
בשבילי זה היה יותר מדי פסיכודאלי ויותר מדי מונוטוני...
מצטער זה לא היה בשבילי, אבל הסאונדים לא היו רעים בכלל!!! |
|
|
| Flotser |
וואי שגיא מזמן כבר לא פרסמת קטע שלך
וכרגיל הקטע מאוד איכותי,
הדבר היחיד שטיפה הפריע לי זה שהסינט המשני,
(שאחרי 1:30 עולה ויורד בפתאומיות לא מעט)
לפעמים נשמע קצת יותר מדי כמו רעש
אבל מצד שני זה גם מוסיף בצורה מסויימת
בכל מקרה אחלה של טראק ושיהיה בהצלחה! |
|
|
|
|