return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חדש מהמפעל
View this Thread in Original format
Vortex_SA
טראק חדש שאני אשמח אם תתנו לו האזנה, זה רק סאמפל מתוכו אבל עדיין... אם אפשר ביקורות בונות, הטראק בסגנון קצת נסיוני.

http://www.o-zen.com/art/bands/861/music.php

תודה מראש :)
Dj Alex (ISR)
נשמע לא רע בכלל אבל מציק לי הלייד הראשי האמת.. אפשר למצוא לזה סמפל הרבה יותר טוב ופחות מעצבן
בעקרון די טוב
קיובייס?
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
נשמע לא רע בכלל אבל מציק לי הלייד הראשי האמת.. אפשר למצוא לזה סמפל הרבה יותר טוב ופחות מעצבן
בעקרון די טוב
קיובייס?


FL6
FM8
Massive

למה מציק? בגלל ההתחרפנות עם הפילטר?
Dj Alex (ISR)
במאסיב יש סמפלים מצויינים לסגנון שבחרת תדפדף שם עוד
למה מציק, כי זה סאונד צורמני כזה..
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
במאסיב יש סמפלים מצויינים לסגנון שבחרת תדפדף שם עוד
למה מציק, כי זה סאונד צורמני כזה..


אני לא אחליף אותו סתם רציתי לדעת למה אתה חושב שהוא מציק :) ומסיב זה סינטיסייזר מצוין, לא סמפלר
.A.Y.
ממש אהבתי, סגנון מגניב לאללה
ישך המלצות לעוד אמנים בסגנון?
אנלא הכי מתמצא בפסי
Vortex_SA
quote:
Originally posted by .A.Y.
ממש אהבתי, סגנון מגניב לאללה
ישך המלצות לעוד אמנים בסגנון?
אנלא הכי מתמצא בפסי


זה לא ממש פסיי זה פשוט סולם מינורי וקצת צלילים "מוזרים" בעקרון אבל אם מעניין אותך פסיי:

hydraglyph
vibe tribe
1200 mics
ultravoice

אלה אומנים שאני אוהב לשמוע מפעם לפעם...
YoraY
וואלק לא רק שאני אשמע אותו.. אני גם אגיב!

שניה..
YoraY
וואי שתהיה בריא איזה סגנון ח"ח על מקוריות...
זה תרגום פסי לקאב טראנס.. :)


עזוב אין לי הערות אני לא חופר איפה שאין צורך

אולי המשחק עם הפילטר\רזוננס מוקצן במעט
אני מדבר על הצלילים הצורמים? - הייתי מוריד את אחוזי ההופעה שלהם


וכמובן נציין - הפקה מושקעת נשמעת טוב יש בפרופשונל..
בהחלט קטע מטמטם משהו :)
uzi
בשבילי זה היה יותר מדי פסיכודאלי ויותר מדי מונוטוני...
מצטער זה לא היה בשבילי, אבל הסאונדים לא היו רעים בכלל!!!

Flotser
וואי שגיא מזמן כבר לא פרסמת קטע שלך

וכרגיל הקטע מאוד איכותי,

הדבר היחיד שטיפה הפריע לי זה שהסינט המשני,
(שאחרי 1:30 עולה ויורד בפתאומיות לא מעט)
לפעמים נשמע קצת יותר מדי כמו רעש
אבל מצד שני זה גם מוסיף בצורה מסויימת

בכל מקרה אחלה של טראק ושיהיה בהצלחה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement