|
Direkta Nedladdningar (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Jo ja ana d:) Bara det inte e nått problem för er så.. Direkta nerladdningar e kanske för likt Direkt downloads.. |
För mig är det ingen vara....Men jag vet inte hur det är med dom andra.....Vet dock inte vad man kan kalla det istället.... |
|
|
| Beamish |
byta namn på tråden kanske?
Ta nåt sjukligt svenskt ord som gurkburk eller nåt som ingen annan fattar |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Beamish
byta namn på tråden kanske?
Ta nåt sjukligt svenskt ord som gurkburk eller nåt som ingen annan fattar | Håller med där... eller bakfylla... bara ett förslag |
|
|
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Håller med där... eller bakfylla... bara ett förslag |
illamående? |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Phat^Trance
iio-rapture_(armin_van_buuren_remix)-svcd-2001-se
ladda ner här
länken kommer att tas bort imorrn vid 20 tiden. |
Coolt.. visste inte att det fanns en sån video... Merci :) |
|
|
| mindshooter |
Ok är hemskt ledsen men jag var tvungen att ta bort denna länk....
ni kanske inte märkt det förut men vår enda regel är att man absolut inte under några omständigheter får posta albums på boarden......
Swamper har sagt det 1000 gånger..d.et kan leda till stägning av sidan...
Hoppas ni förstår :) |
|
|
| Beamish |
| skum regel, är ju lika olagligt att posta låtar som hela album... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Beamish
skum regel, är ju lika olagligt att posta låtar som hela album... |
nope |
|
|
| Beamish |
ehh va?
Man bryter ju inte mer mot upphovsrätten om man tankar ett helt album...råkar veta detta
Iaf svenska lagar... |
|
|
| mindshooter |
| Som jag förstått det så är det mer farligt att shara albums...Andra sidor har lagts ner p.g.a detta...... Sen är det väl så att om en artist ser sin låt här kan han ta det som promotion...precis som man ger ut vinyl för att DJs ska spela dom så att folk går och köper sedan.... Ett helt album laddar oflk hem och skippar att köpa sedan.... |
|
|
| King of Clubs |
| Har hört det där innan, men fårstår inte riktigt resonemanget... Säg att nån delar en hel maxicdsingel t.ex.. Då kan ju nån bara bränna den och använda lika mycket som folk gör med albums.... :conf: |
|
|
|
|