|
Visiting Sweden (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Peaktime |
470 kilometers apart...
Flight = 1 hour
Train = 3,5 hours
Car = depends on how fast you drive :) |
|
|
| qussay |
^
lol ...
sounds good .. will keep you posted .. thanx for the info .. ! |
|
|
| Cloudburst |
Gothenburg:
AXWELL, Friday 2 Mars
JERRY ROPERO, 16 Mars
Sebastian Ingrosso, 5 April |
|
|
| mr_fisken |
You should go to stockholm if you want to find some funky house music :D
Stockholm:
Eric Prydz & Paolo Mojo @ GRODAN 1/3
Markus Schulz, Marco V, Judge Jules, Mashtronic, 16bit Lolitas, Dj Choose, La Fleur & Adeline Supreme @ SMC 1/3
Junior Jack & Kid Creme, Lee Cabrera, Steve Mac, Extrawelt. Dj Shields. Sebastian Susarez-Goldborne & Kornél Kovác @ SMC 2/3
Stonebridge, Thomas Gold, Lil´Joey @ Solidaritet 2/3
Johan Lindquist @ Vardagsrummet 3/3
Mondaybar Spring Cruise sth-åbo 9/3 @ the sea
JdotP vs Red Circle (Sub7) @ Vardagsrummet 10/3
HangoverBoy with crew @ Vardagsrummet 17/3
Fred Acler & JdotP @ Vardagsrummet 24/3
Stonebridge, Dj Santito & Lil' Joey 30/3 @ Solidaritet
Niklas Paus & Jimmy L @ Vardagsrummet 31/3 |
|
|
| Peaktime |
| He is on a trance forum, so I guess thats what he is after :) |
|
|
| mr_fisken |
| and what is markus schulz and marco v? |
|
|
| qussay |
LOL .. thanx guys ...
i dont mind a bit of both . but trance more ... :toothless
this all seems pretty cool ... gld i have so many options !
thanx ... will keep you guys posted !
appreciate all this help and info |
|
|
| Skogsflickan |
Fisken.
ja och ni andra som känner till stället...*ler*
hur är det i Vardagsrummet på Göta Källare?
Är det för trångt eller går det att röra sig lite där?
vågar folk släppa loss eller är det bara lite vanlig dans till skön musik? ;O)
Finns det ngra andra ställen ni rekommenderar mig som varit borta läääänge från golvet?
Tar tacksamt emot tips från er som vet var jag vänder mig för att få info om större fester ute/inne.
Frid. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Has someone mention this one yet?
5 april
Monday Bar XL
Venue: Münchenbryggeriet
VONYC World Sessions Tour
featuring Paul van Dyk
Support: David West, Özgür Can, JdotP |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Skogsflickan
Fisken.
ja och ni andra som känner till stället...*ler*
hur är det i Vardagsrummet på Göta Källare?
Är det för trångt eller går det att röra sig lite där?
vågar folk släppa loss eller är det bara lite vanlig dans till skön musik? ;O)
Finns det ngra andra ställen ni rekommenderar mig som varit borta läääänge från golvet?
Tar tacksamt emot tips från er som vet var jag vänder mig för att få info om större fester ute/inne.
Frid. |
det är absolut inte trångt, snarare tvärtom brukar vara lite blandat folk men alltid bra musik, nu kör dom bara lördagar kom ihåg det så du inte glider dit en fredag när det kanske är så illa som rnb ;) |
|
|
| Skogsflickan |
*S*
Thank You Mr Fish! ;O)
hmm..jag skall dit och kolla.
Vore jättekul att hitta ett bra ställe, jag menar att stå hemma och dansa är ju inte så skoj *L*
jag var en hel del på Docklands när det begav sig och på Turbin.
längtar efter nya marker att vandra...
MunchenBryggeriet, yes i´m going to be there! |
|
|
| mr_fisken |
| det är bara att ta på sig ett par stabila vandringskor och ge sig ut i träsket.. pvd får du inte missa |
|
|
|
|