|
יש לי הופעה ראשונה יום שישי....
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
כנראה כמעט בטוח שיש לי הופעה יום שישי.....
לחבר שלי יש יומולדת והוא חוגג בבית והוא הזמין את שירותי
הוא מביא הגברה וקצת תאורה ואני ימקסס על המרפסת....
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
בגלל שזה חבר אני עושה בחינם אבל עדיין יהיו משהו כמו מאה איש.... |
|
|
| Agent-Fire |
יפה אחי! 100 איש זה הרבה
תהיה מוכן עם הרבה טראקים מוכרים ומעצבנים!
צרוב גם איזה דיסק פופ לכל מקרה..
אם יהיה נרגילה, תחביאו אותה עד לקראת הסוף! כולם ישבו לנרגל במקום לרקוד!
הממ.... ומה עוד... זהו אני חושב...
בהצלחה!
אההה כן, כל זה מנסיון, עשיתי מסיבה יום שישי וכולם ישבו על הנרגילה בחדר הקטן שלי
השתכרו והלכו לנרגל...
היה מבאס... אבל בכל זאת כולם נהנו.. |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
יפה אחי! 100 איש זה הרבה
תהיה מוכן עם הרבה טראקים מוכרים ומעצבנים!
צרוב גם איזה דיסק פופ לכל מקרה..
אם יהיה נרגילה, תחביאו אותה עד לקראת הסוף! כולם ישבו לנרגל במקום לרקוד!
הממ.... ומה עוד... זהו אני חושב...
בהצלחה!
אההה כן, כל זה מנסיון, עשיתי מסיבה יום שישי וכולם ישבו על הנרגילה בחדר הקטן שלי
השתכרו והלכו לנרגל...
היה מבאס... אבל בכל זאת כולם נהנו.. |
תודה אחי על העצה עם הנרגילה....
אבל כמה ילדים כבר יכולים לשבת על נרגילה אחת??? |
|
|
| Hell_Copter |
וואי אחי שיהיה בהצלחה!!!!!!!!!!!
אתה הולך לתקלט עם הפטיפון גם? |
|
|
| NyKoN |
כמה שיותר
כל עוד הנרגילה עוברת בסיבוב אז המון |
|
|
| Gil Shwarts |
קודם כל מזל טוב...
דבר שני שאני הולך להגיד לך הוא שזה הולך להיות אסון
והמבין יבין (צח) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי אחי שיהיה בהצלחה!!!!!!!!!!!
אתה הולך לתקלט עם הפטיפון גם? |
לא נראה לי כי יש לי רק משהו כמו 6-8 תקליטים וזה יוצא סתם לסחוב....
אם אני יהיה בת"א לפני יום שישי ואני יקנה עוד כמה תקליטים אז אולי אבל כנראה לא |
|
|
| Agent-Fire |
יכול להיות שיהיה יותר מנרגילה אחת...
עצלי בסוף יצא שהביאו 3 נרגילות... והיה קצת יותר מ15 איש...
(היה עוד נרגילה אחת בניה אישית (בבקבוק ליטר וחצי
נ.ב
נאמס לי מנרגילות, הם מתחילות לעשות לי בחילה
:confused: :p |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
קודם כל מזל טוב...
דבר שני שאני הולך להגיד לך הוא שזה הולך להיות אסון
והמבין יבין (צח) |
מה למה??? תסביר את עצמך.... |
|
|
| Gil Shwarts |
כי זה יוריד לך את כל הביטחון
אתה לא תבין את זה...
בכל אופן, בהצלחה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כי זה יוריד לך את כל הביטחון
אתה לא תבין את זה...
בכל אופן, בהצלחה |
תודה
ותנסה אותי ..... |
|
|
| yahel222 |
עזבו נרגילות תתחילו לעשן
חחחח סתם סתם
ובהצלחה אחי |
|
|
|
|