<?
http
://www.id-t.com/portal/partypictures/2001-12-29-innercity/pictures/112.jpg
?>
Party Pics: hoe te downloaden? - TranceAddict Forums - Europe - Holland
return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Party Pics: hoe te downloaden?
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Ik was net op de id-t site, en kon wel de party-pics bekijken, maar ze niet opslaan met de rechtermuisknop. Kan dit gewoon niet of doe ik iets fout? Of weet iemand misschien een andere goede site?
LowRider
nee je doet nix fout... is gewoon beveiliging van de copyright zeg maar...

enige manier om ze op te slaan is print screen en dan paste en uitcutten in je favo fotoeditor :)
blighty
Hi,

Of je bekijkt de plaatjes die je wilt hebben en haalt ze daarna uit je cache (tijdelijke internet bestanden)

Greetings,
Blighty
Flipper01
ghehe

ID&T heeft het goed beveiligd.. Je kan ze idd gewoon uit je cache halen, alleen moet je dan wel weten hoe de jpg heet...
Ik heb net zelf een hele zooi pics gedownload en ik heb t op de volgende manier gedaan:

1) Ga naar de ID&T site, kies een leuk plaatje en mail dit naar jezelf.
2) Open je mail en kies uit het menu Beeld 'Bron'.
3) Gebruik nu in het kladblok zoeken en zoek op JPG
4) Kopie de link van het plaatje in je browser en je kan wel right klikken :p

Misschien een beetje omstreden manier, maar ik vind em goed werken
Cosmic Guy
Ik zal het proberen Flipper.:eyes:
mido
Wat doen jullie toch allemaal moeilijk zeg!

Nog nooit van sleur en pleur gehoord?

Haal je browser van full screen af zodat je je bureaublad kunt zien.

Dan ga je op het plaatje staan. Houd je linkmuisknop ingedrukt en sleep hem naar je bureablad.

KLAAR!

:)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by mido
Wat doen jullie toch allemaal moeilijk zeg!

Nog nooit van sleur en pleur gehoord?

Haal je browser van full screen af zodat je je bureaublad kunt zien.

Dan ga je op het plaatje staan. Houd je linkmuisknop ingedrukt en sleep hem naar je bureablad.

KLAAR!

:)


Haha wat simpel, nog nooit geweten.

Hehe :D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Haha wat simpel, nog nooit geweten.

Hehe :D


idd wel rlxt :) ik altijd maar print screen.. en dan meteen plaatjes editten ;)

iig thx midp
mido
graag gedaan! :)
Obi
quote:
Originally posted by mido
Wat doen jullie toch allemaal moeilijk zeg!

Nog nooit van sleur en pleur gehoord?

Haal je browser van full screen af zodat je je bureaublad kunt zien.

Dan ga je op het plaatje staan. Houd je linkmuisknop ingedrukt en sleep hem naar je bureablad.

KLAAR!

:)

Alleen werkt dat jammer genoeg niet op ID-T.com :D

Maar goed, er zijn nog steeds manieren om de foto's te pakken te krijgen, ben nog bezig met wat extra security dingetjes.. Dan wordt het weer wat moeilijker.. Bijvoorbeeld de foto's met 'overlay' op je scherm toveren, dan krijg je met een 'print-screen' een prachtig zwart vlak :P en wat denk je van de foto's uit 20 vlakjes (losse plaatjes) op te bouwen met een random naam.. Succes met je cache :P

magrec
Beetje de broncode doorzoeken en je komt heel veel leuke dingen tegen :)



PHP:



alleen jammmer dat 111.jpg weer niet bestaat enzo :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement