|
סוואמפר סוגר ת'פורום!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
טוב אנשים
אחרי שיחה ארוכה אם סוואפר
הוא אמר לי שהוא הולך לסגור את הפורום
הוא לא אמר לי עדיין בגלל מה....
:(:( |
|
|
| Dj Moriano |
מה אחי אתה רציני?
למה אחי נסה לשכנע אותו להשאיר אותו פתוח
אני יקים עצומה |
|
|
| NyKoN |
בלאט!
בדיוק התחלתי להנות להיות פה והוא סוגר?! |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by NyKoN
בלאט!
בדיוק התחלתי להנות להיות פה והוא סוגר?! |
אחי אל תדאג אני טס מחר לסוומפר להרביץ לו ואם זה לא יעזור מקסימום
נתנחל על פורום אחר..... |
|
|
| TranceGiant |
WHAT!!??!
That is i think the fastest growing, most active forum at ALL!
Why the hell?
Maybe he will care if every1 if us raises his hands (virtually ;)) and votes against it?
Swamper, if your read this: At least do u the favour and EXAPLIN why! |
|
|
| Agent-Fire |
פאק!
מעניין למה?!
אם באמת הולכים לסגור לנו את הפורום בואו לאיסיקיו שלי
28067988
ואני ינסה למצוא איזהשהו מקום טוב ואני יתקין אליו פורום ונוכל לדבר שם...
רק פורום, בלי שום אתר...
מקסימום אני יקנה איזשהו הוסט... |
|
|
| DJ-Energy |
טוב
אחרי דיבורים ארוכיים עם סוואמפר
הצלחתי לשכנע אותו להגיד לי
אבל אתם חייבים להבטיח לי שאתם לא מגלים!!!!!
אז ככה.. הסיבה היא:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
APRIL 1st!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D
;)
ולכל החכמים שבינינו
הראשון באפריל |
|
|
| arik |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:D :D :D :D :D :D
שיחקת אותה כמעט התחלתי כבר לבכות!!!!!!!!!!!!!:)
תאמת שחכתי בכלל שראשון לאפריל
מה שאומר שמחר יש לי יום הולדת!!!!:)
ילא שיחקת אותה יובל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
ראסמי זה לא היה כל כך מצחיק
אולי אם היית ממשיך את זה עוד קצת ולא ש 3 ילדים יראו את זה
או אולי היית מזיין את השכל כמו שהתחלת לעשות לי באיי סי קיו
אבל חפיף |
|
|
| yahel222 |
יא רמד היית מחכה לפחות כמה שעות
עד הערב.....
חחחח אני פתאום נזכרתי שהיום זה 1 באפריל אחרי שיחה מעניינת עם חבר שלי על המעשים שלו בלילה.....אבל זה כבר פרטי ;) ;) ;) |
|
|
| eXeTik |
| טוב שזה לא היה צפוי, באתי לעשות טרד שהרגו את ערפאת וישראל מכריזה מלחמה, אבל הקדמת אותי... ואין טעם לעשות שתי מתיחות :) |
|
|
|
|