return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סוואמפר סוגר ת'פורום!!!!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
DJ-Energy
טוב אנשים
אחרי שיחה ארוכה אם סוואפר
הוא אמר לי שהוא הולך לסגור את הפורום
הוא לא אמר לי עדיין בגלל מה....

:(:(
Dj Moriano
מה אחי אתה רציני?
למה אחי נסה לשכנע אותו להשאיר אותו פתוח
אני יקים עצומה
NyKoN
בלאט!
בדיוק התחלתי להנות להיות פה והוא סוגר?!
Dj Moriano
quote:
Originally posted by NyKoN
בלאט!
בדיוק התחלתי להנות להיות פה והוא סוגר?!


אחי אל תדאג אני טס מחר לסוומפר להרביץ לו ואם זה לא יעזור מקסימום
נתנחל על פורום אחר.....
DJ-Energy
:(:(:(:(:(
TranceGiant
WHAT!!??!
That is i think the fastest growing, most active forum at ALL!
Why the hell?
Maybe he will care if every1 if us raises his hands (virtually ;)) and votes against it?

Swamper, if your read this: At least do u the favour and EXAPLIN why!
Agent-Fire
פאק!
מעניין למה?!


אם באמת הולכים לסגור לנו את הפורום בואו לאיסיקיו שלי
28067988
ואני ינסה למצוא איזהשהו מקום טוב ואני יתקין אליו פורום ונוכל לדבר שם...

רק פורום, בלי שום אתר...
מקסימום אני יקנה איזשהו הוסט...
DJ-Energy
טוב
אחרי דיבורים ארוכיים עם סוואמפר
הצלחתי לשכנע אותו להגיד לי
אבל אתם חייבים להבטיח לי שאתם לא מגלים!!!!!

אז ככה.. הסיבה היא:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
APRIL 1st!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D :D :D :D :D
;)


ולכל החכמים שבינינו
הראשון באפריל
arik
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:D :D :D :D :D :D

שיחקת אותה כמעט התחלתי כבר לבכות!!!!!!!!!!!!!:)

תאמת שחכתי בכלל שראשון לאפריל
מה שאומר שמחר יש לי יום הולדת!!!!:)

ילא שיחקת אותה יובל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hell_Copter
ראסמי זה לא היה כל כך מצחיק
אולי אם היית ממשיך את זה עוד קצת ולא ש 3 ילדים יראו את זה
או אולי היית מזיין את השכל כמו שהתחלת לעשות לי באיי סי קיו
אבל חפיף

yahel222
יא רמד היית מחכה לפחות כמה שעות
עד הערב.....
חחחח אני פתאום נזכרתי שהיום זה 1 באפריל אחרי שיחה מעניינת עם חבר שלי על המעשים שלו בלילה.....אבל זה כבר פרטי ;) ;) ;)
eXeTik
טוב שזה לא היה צפוי, באתי לעשות טרד שהרגו את ערפאת וישראל מכריזה מלחמה, אבל הקדמת אותי... ואין טעם לעשות שתי מתיחות :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement