|
לכל בעלי "יס" חדשות אדירות....
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
יש ערוץ אינטראקטיבי שקוראים לו
music select
הקיצר כנסו ל
וואלה! מיוזיק
אז יש תחנה שנקראת
טראנס
יש
קלאס ובאוס
יש
DJ sets
ויש
צ'ילאווט |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
יש ערוץ אינטראקטיבי שקוראים לו
music select
הקיצר כנסו ל
וואלה! מיוזיק
אז יש תחנה שנקראת
טראנס
יש
קלאס ובאוס
יש
DJ sets
ויש
צ'ילאווט |
old news
;) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
old news
;) |
טוב זה לא פייר אני לא הייתי פה אז אני לא יודע.....
תן לי להנות בשקט.... :) |
|
|
| DjChook |
ראסמי אולד ניוז
וכבר יש את זה גם בערוצי זהב דיגיטלי !!!
זה ב
I-TV |
|
|
| NyKoN |
| איך כבר יש את זה בערוצי זהב אם זה רק של יס ווואלה? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
ראסמי אולד ניוז
וכבר יש את זה גם בערוצי זהב דיגיטלי !!!
זה ב
I-TV |
מה?!!?!? איפה? כמה? למה? איך??!?! |
|
|
| Scorchio |
רגע רגע ערוצי זהב?!
איך יש לי ולא ידעתי ?
וייי אני רץ לבדוק |
|
|
| Scorchio |
אין כלום בערוצי זהב?
מישהו יכול להסביר אולי איפה זה? |
|
|
| DjChook |
אופססססססססססססס
שכחתי לרשום פה שרשמתי את זה באחד באפריל
חחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
אופססססססססססססס
שכחתי לרשום פה שרשמתי את זה באחד באפריל
חחחחחחחחחחחחחח |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue:
זה היה טוב
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אופססססססססססססס
שכחתי לרשום פה שרשמתי את זה באחד באפריל
חחחחחחחחחחחחחח |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אהבתי ביותר |
|
|
| Dj Moriano |
חחחחחחח
חן איזה מניאק....:D |
|
|
|
|