|
kult
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
i ett rosa helikopter, skal jag flyva hem til deg...
HAHAHAHAHA!!! OG DERE KALLER DERE TRANCEADDICTS!!!!
kødda |
|
|
| mindshooter |
Det är den absolut värsta låten som finns nästan :p
Fan va jag hatar den.......USCH! |
|
|
| reveal |
ja bra är den inte ;)
men frågan är dj_alfi ska kalla sig tranceaddict om han gillar "dj jean - the launch" LOL :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Trancefella |
"oh, bah, ja gillar trance, verkligen! typ Rosa helikopter, o E-type!"
hehe, heads :p |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by reveal
ja bra är den inte ;)
men frågan är dj_alfi ska kalla sig tranceaddict om han gillar "dj jean - the launch" LOL :stongue: :stongue: :stongue: |
legg merke til bak navnet på sangen, der hvor det står bubbling remix... det er tribal house |
|
|
|
|