return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
kult
View this Thread in Original format
dj_alfi
i ett rosa helikopter, skal jag flyva hem til deg...
HAHAHAHAHA!!! OG DERE KALLER DERE TRANCEADDICTS!!!!











kødda
mindshooter
Det är den absolut värsta låten som finns nästan :p
Fan va jag hatar den.......USCH!
reveal
ja bra är den inte ;)
men frågan är dj_alfi ska kalla sig tranceaddict om han gillar "dj jean - the launch" LOL :stongue: :stongue: :stongue:
Trancefella
"oh, bah, ja gillar trance, verkligen! typ Rosa helikopter, o E-type!"
hehe, heads :p
dj_alfi
quote:
Originally posted by reveal
ja bra är den inte ;)
men frågan är dj_alfi ska kalla sig tranceaddict om han gillar "dj jean - the launch" LOL :stongue: :stongue: :stongue:


legg merke til bak navnet på sangen, der hvor det står bubbling remix... det er tribal house
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement