return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שלום לכולם!
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
אהלן אהלן
וואי כמה זמן לא הייתי פה...
נעלמתי בעיקר בגלל הצבא... אחרי שסיימתי קורס מפקדים, היו לי 9 חודשים שבהם לא היה לי זמן לנשום בכלל! שלא נדבר על המלחמה... ככה שגם הייתי חוזר פעם בשבועיים הביתה, וגם כשהייתי חוזר הביתה הייתי בעיקר רוצה לישון... אז המצב לא ממש איפשר לי לשבת במחשב יותר מדי...
קצת עדכון למה שקורה איתי עכשיו... עברתי לפני חודשיים לפלמחים, ליחידת "חרב מגן"... זו שמתעסקת עם טיל החץ, למי שמכיר...
וביום חמישי האחרון סיימתי קורס חץ שם, ועכשיו אני ברגילה עד יום ראשון... :D

אז מה שלומכם? מה חדש פה? מי עדיין כאן? ומה כל אחד עושה?
KrazyDJs
שוו אבויהה :] מה קורה איתךך?
Flotser
אורן י'גבר גבר ברוך השב!
:p
Glenn-Holmes
ברוך שובך לפורום!

טוב אז בוא נעדכן אותך מה השתנה
התחלף מוד בפורום והמוד החדש כעת דורש 10 שקל על הודעה.

איך אתה רוצה לשלם?;)



:stongue: :stongue:
uzi
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
וואי כמה זמן לא הייתי פה...
נעלמתי בעיקר בגלל הצבא...
אז מה שלומכם? מה חדש פה? מי עדיין כאן? ומה כל אחד עושה?

פששש אתה נשמע כמו המורעלים האלה שאוהבים את הצבא.... לא להאמין שזה עוד קיים.
מה חדש? זה פורום של 10 אנשים קבועים מה יכול להיות חדש פה?
אה! כן! נזכרתי! יש שמועה שאיירבייס יגיע בתחילת מרץ לארץ - פרטים בעתיד.
.A.Y.
quote:
Originally posted by uzi
פששש אתה נשמע כמו המורעלים האלה שאוהבים את הצבא.... לא להאמין שזה עוד קיים.
מה חדש? זה פורום של 10 אנשים קבועים מה יכול להיות חדש פה?
אה! כן! נזכרתי! יש שמועה שאיירבייס יגיע בתחילת מרץ לארץ - פרטים בעתיד.


"שמועה"?
אירבייס בא וזאת עובדה חח;)
yaman
האלן אורן מה המצב?

הכל את האמת די רגיל כאן
uzi
quote:
Originally posted by .A.Y.
"שמועה"?
אירבייס בא וזאת עובדה חח;)

בא נגיד ככה, אני ארגיש יותר טוב כשהכרטיס יהיה לי ביד!
עד אז אני מאחל להם בהצלחה! :D
YoraY
quote:
Originally posted by uzi
בא נגיד ככה, אני ארגיש יותר טוב כשהכרטיס יהיה לי ביד!
עד אז אני מאחל להם בהצלחה! :D



אתה מתכוון כשתראה אותו מופיע למה עם הע' שלנו הוא ינקע תרגל במדרגות כשהוא יבוא לעלות



אחי תהיה בריא בזכות אנשים כמוכם אנחנו חיים פה בשקט.........

כבוד לקרביים
Hell_Copter
ברוך השב אורן :)

HyPeRSoNiC
תודה חבר'ה! טוב לחזור

עשר שקל להודעה? אמממ אפשר לשלם בזרע? :p

אירבייס זה טוב :)
תעדכנו, יש מצב שאני אבוא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ברוך שובך לפורום!

טוב אז בוא נעדכן אותך מה השתנה
התחלף מוד בפורום והמוד החדש כעת דורש 10 שקל על הודעה.

איך אתה רוצה לשלם?;)



:stongue: :stongue:



אתה עוד חייב לי כספים ממתי שאני הייתי מוד... אמנם אצלי התעריף היה 7.5 שקל אבל עדיין... אתה חייב לי רטרו-אקטיבי :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement