return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מבט לריזון 4 :)
View this Thread in Original format
YoraY
http://www.youtube.com/watch?v=TMfiK6SinXU


פלופלור הדז השתגעוווו
Vortex_SA
ה
moog modulator
מאוד דומה...
Dj Alex (ISR)
יש VSTI?
uzi
מקצועית, מרשימה, מתוכחמת.... וממש לא נוחה ולא יעילה!
נראה אותך בונה משהו עם סטפ-סקווינסר כזה מעצבן!
לעשות מוזיקה זה דבר גם ככה מורכב ושלא נדבר על עריכת צלילים לכן הממשק זה הכל!
מי שבאמת עובד עם כזו תוכנה הוא מסוג האנשים שפחות מחפש להפיק אלא יותר להתמקד בפרטים...
YoraY
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
יש VSTI?



חחחח תפסיק אתה וה
VSTI
בריזון


יש לי הרגשה שהם לעולם לא יעשו את זה כי הם דלוקים על העובדה שריזון היא תכנת אודיו שלא מתעסקת במידי כתוכנה..

אם הם היו רוצים הם היו עושים מזמממממממן..... מה כבר יצאו איזה מליאן גירסאות לריזון.. והם חזקים בשוק זה לא שהם מסכנים

היא יודעת לשלוח מידי\אודיו
אבל אין לה ולא נראה לי שיש להם כוונות לאפשר מידי אינפוט
Dj Alex (ISR)
בגלל זה כולם בורחים מריזון
בגלל שאין לה VSTI
זה אחד הפאקים הכי גדולים שיש לה ואני עדיין לא מבין למה הם מתעקשים לא להוסיף את זה
אפילו בפרוטי לופס יש את זה וכביכול היא נחשבת לתוכנה פחות מקצועית מריזון..
לא יודע מה אתכם.. קיו בייס שליטה =]
YoraY
quote:
Originally posted by uzi
מקצועית, מרשימה, מתוכחמת.... וממש לא נוחה ולא יעילה!
נראה אותך בונה משהו עם סטפ-סקווינסר כזה מעצבן!
לעשות מוזיקה זה דבר גם ככה מורכב ושלא נדבר על עריכת צלילים לכן הממשק זה הכל!
מי שבאמת עובד עם כזו תוכנה הוא מסוג האנשים שפחות מחפש להפיק אלא יותר להתמקד בפרטים...


נכון נכון נכון ועכשיו יצאת דפוק חח

ריזון מאז ומתמיד הייתה סמל לנוחיות וממשק קל לעבודה..
ברור שיש רמות מסויימות... הכל שאלה של כמה תלומד..

ובא אני אגיד לך מסקנה ממי שיוצר מספר שנים טובות.... אם תלא בא לך עם כל הנשמה אבל כל הנשמה.. זה לא יותר מתחביב... אני כבר נראה לי שבוע שלישי (שאני בבית) יושב בבית מול המסכים וגם בבסיס - יצירה...... בקושי חיים
YoraY
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
בגלל זה כולם בורחים מריזון
בגלל שאין לה VSTI
זה אחד הפאקים הכי גדולים שיש לה ואני עדיין לא מבין למה הם מתעקשים לא להוסיף את זה
אפילו בפרוטי לופס יש את זה וכביכול היא נחשבת לתוכנה פחות מקצועית מריזון..
לא יודע מה אתכם.. קיו בייס שליטה =]


ואתה תפסיק לקטר על הוי אס טי ואף אחד לא בורח מריזון !!

גמני פעם בכיתי על זה אבל היום כבר הגעתי למסקנה שתכלס ריזון נועדה לשבת על קיובייס חח בתור פלאג...

ביצירות הבאות שלי אני מתכוון להכנס כך לקיובייס
צריך לפתח טכניקה.. עם הערוצים וזה........ אם למישו יש איזה טכניקה ללמד.. אל תתביישו
uzi
quote:
Originally posted by YoraY
אני כבר נראה לי שבוע שלישי (שאני בבית) יושב בבית מול המסכים וגם בבסיס - יצירה...... בקושי חיים

יוראי, תקרא את הציטוט הזה שלך שוב! נראה לך שהבנתי משהו? :D
דבר שני, עם כל הכבוד לכל תוכנה מקצועית בסופו של דבר יש את תפיסת העולם שלה. השאלה החשובה היא עם מה נוח לך לעבוד ואיזה כלי אתה מחפש. אתה יודע, אפשר לבנות שולחן מקוביות לגו ואפשר לבנות שולחן מעץ... מה נוח לך יותר?
אין בכלל ספק שריזון מקצועית, אבל ברמת הפקה לטראק לא הייתי בוחר בה בחיים!
עובדה שאתה אומר בעצמך שהיא כמו פלאג אין לקיובייס! יותר מזה, בכל בית ספר למוזיקה אלקטרונית ילמדו אותך את קיובייס כתוכנה המרכזית ואת ריזון כתוספת ל"שיפוצים".
YoraY
quote:
Originally posted by uzi
יוראי, תקרא את הציטוט הזה שלך שוב! נראה לך שהבנתי משהו? :D
דבר שני, עם כל הכבוד לכל תוכנה מקצועית בסופו של דבר יש את תפיסת העולם שלה. השאלה החשובה היא עם מה נוח לך לעבוד ואיזה כלי אתה מחפש. אתה יודע, אפשר לבנות שולחן מקוביות לגו ואפשר לבנות שולחן מעץ... מה נוח לך יותר?
אין בכלל ספק שריזון מקצועית, אבל ברמת הפקה לטראק לא הייתי בוחר בה בחיים!
עובדה שאתה אומר בעצמך שהיא כמו פלאג אין לקיובייס! יותר מזה, בכל בית ספר למוזיקה אלקטרונית ילמדו אותך את קיובייס כתוכנה המרכזית ואת ריזון כתוספת ל"שיפוצים".


AGREE!

YoraY
ואיזה זין ענקי יאאלללללה...... המסך השני שלי נכבה לי :(

התקלקל משו לאדע#@!%#%@!
Viber
לא התרשמתי
פרו53 ואפאם7 של נייטיב אינסטרומנטס מסוגלים ליותר מצטער
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement