return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Zany til Norge i Juni
View this Thread in Original format
cre8or
Zany er bekreftet til Norge i Juni på en hemmelig dato.

Skal bare sjekke responsen ;)

PS. Jesselyn tar også turen samme dagen.
DJ_Dark
Sier her som på diskusjon.no : Min helt :D
Illuminati
Satan.... Ber om at det blir 18 års grense....
Ber...
Illuminati
Blir det på et UtS arrangement?
Eller et annet konsept?
Jeg er helt for å väre med å dra i gang et eller annet litt hardere konsept i Norge...
cre8or
Blir ikke UTS da dette ikke passer konseptet.
Kan love at dette nye konseptet kommer til å skape blest i Norge i løpet av 2007!
Illuminati
bare å ta kontakt hvis du trenge hjelp til et eller annet!
hardstyle og hardere sjangere er det jeg digger, så stiller opp
hvis det trengs!
dj_alfi
jeeeeg veee-eet nåååår :P
DJ_Dark
quote:
Originally posted by dj_alfi
jeeeeg veee-eet nåååår :P


fuuuuuck deeeeeeeg pleeeeeeeease!
dj_alfi
quote:
Originally posted by DJ_Dark
fuuuuuck deeeeeeeg pleeeeeeeease!


takk takk.. jeg skal på trance energy også forresten.. sånn btw liksom :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement