|
Zany til Norge i Juni
|
View this Thread in Original format
| cre8or |
Zany er bekreftet til Norge i Juni på en hemmelig dato.
Skal bare sjekke responsen ;)
PS. Jesselyn tar også turen samme dagen. |
|
|
| DJ_Dark |
| Sier her som på diskusjon.no : Min helt :D |
|
|
| Illuminati |
Satan.... Ber om at det blir 18 års grense....
Ber... |
|
|
| Illuminati |
Blir det på et UtS arrangement?
Eller et annet konsept?
Jeg er helt for å väre med å dra i gang et eller annet litt hardere konsept i Norge... |
|
|
| cre8or |
Blir ikke UTS da dette ikke passer konseptet.
Kan love at dette nye konseptet kommer til å skape blest i Norge i løpet av 2007! |
|
|
| Illuminati |
bare å ta kontakt hvis du trenge hjelp til et eller annet!
hardstyle og hardere sjangere er det jeg digger, så stiller opp
hvis det trengs! |
|
|
| dj_alfi |
| jeeeeg veee-eet nåååår :P |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
jeeeeg veee-eet nåååår :P |
fuuuuuck deeeeeeeg pleeeeeeeease! |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
fuuuuuck deeeeeeeg pleeeeeeeease! |
takk takk.. jeg skal på trance energy også forresten.. sånn btw liksom :P |
|
|
|
|