|
trance is deaud?
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
| Het is niet deaud, maar word wel deaud gemaakt door de huidige generatie van "trance" producers. Er zit nauwelijks echte emotie meer in en klinkt allemaal te slik. Vind het een trieste ontwikkeling :( |
|
|
| AirPole |
| Ben het met RV eens. Trouwens als Trance dood was, dan zou dit nu ongeveer al de 10e keer zijn?? |
|
|
| Massive |
Wat verstaan we hier onder "trance" gerrit? alles van zo minimaal mogelijk via "euforische" armin trance tot lomp harde dark psytrance en weer terug? Of alleen het populaire? :rolleyes: :p
Niet elitair bedoeld ofzo maar gewoon effe voor de duidelijkheid. Want vaak als het op TA over "trance" gaat dan lijkt het vooral over de huidige armin trance en "techtrance" te gaan :)
eindelijk van dat stomme 'dj' voor mn nickname af :D |
|
|
| basd |
| Vroeg ik me ook af ja, want heb het idee dat de 'neo-trance' (for lack of a better term) en (prog)psy het juist behoorlijk goed doen.. |
|
|
| Chryz707 |
| Sorry I cant read Dutch, but if Trance were dead, then all these events like Tiesto and Armin Only and others wouldnt exist, It all depends on where you live and go visit. Some area's House is big, some areas like where I live (NAPLES, IT) its Minimal Techno & House, and then some are where Drum & Bass are big. So to say Trance is dead is like saying Rock n Roll is dead, it changes with time. |
|
|
| Donna |
Ja,is harstikke dood,nu is t tijd om dik donker te stampen!!!!
Voor alles is een tijd,trance was leuk,nu is weer iets anders leuk,hoppa:thepirate |
|
|
| @win |
| Springlevend! :cool: |
|
|
| MennoB |
Trance leeft de laatste tijd weer, mede dankzij Sean Tyas met zijn geweldige remakes en producties. Ook maken John O'Callaghan en Cosmic Gate (Nic Chagall) de laatste tijd goede tracks. En zijn sommige producties van Richard Durand ook wel lekker!
Ook komt er best veel goeds uit in de Trance-Progressive scene. Blake Jarrell timmerd al aardig opweg! Heb nog geen plaat van hem gehoord die ik niks vond. Vooral zijn remix van Anna Nalick is puur genieten. En met Dude I Just Wanna Dance laat hij weer een wat andere kant zien.
Nee niet echt dat je zegt dat Trance dood is. Er komt ontzettend veel crap uit ja. Maar er zitten ook wel ontzettende goede releases tussen. Gewoon even zoeken.. |
|
|
| Massive |
| quote: | Originally posted by MennoB
Trance leeft de laatste tijd weer, mede dankzij Sean Tyas met zijn geweldige remakes en producties. |
Mooie contradictie :)
Gelukkig verschillen smaken, maar als je vindt dat door o.a. meneer Tyas de trance weer leeft dan vraag ik me eigenlijk af onder wat voor steen je vandaan komt, no offense uiteraard.
Waardeloze remakes die geheel niets toevoegen en niet eens in de buurt komen van de kwaliteit van de originele versies, en dertien in een dozijn trance (je doelde toch niet op die Xpander remake hoop ik? Kickdrummetje toevoegen en klaar is Sean..). Maar dat is dan weer mijn mening natuurlijk. |
|
|
| MennoB |
| Ik heb het over zijn remake van DJ TommyBoy - Poseidon en True Form - Forbidden Colours. Verder zijn ook sommige remakes van hem niet echt veel toevoegend Hij voegd er alleen zijn bassline onder en soms een sample'tje. Maar toch maakt hij wel goede muziek. Misschien dat hij teveel maakt de laatste tijd en dat er veel crap tussen zit, maar er zitten wel goede tracks tussen.. Zijn Xpander Remake heb ik nog niet gehoord. |
|
|
| magrec |
Remakes zijn sowieso suf!
deadmeau5 - faxing berlin
dat is eigenlijk best wel een goede trance plaat. |
|
|
|
|