return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
jullie (onze) Favoriete livesets (pg. 3)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Jukx
Laatste tijd luister ik veel naar Jerome live op Awakenings 29-03-02:


13 James Ruskin - Point 2



Woei :-) das de naam van dubbel.......welke nummer?
Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht, vind hem eigenlijk niet echt perfect....enige nummer die ik bruut beuken vind is dach ik b2.....maar die is zo kort , is wel jammer.......hoop dat er bij komende awakenings parties wat meer set worden opgenomen...die stampen idd, heel erg masterlijk.

Lator!
magrec
sander kleinenberg essential mix 2001
ferry corsten live @ trance-energy 2000 eindhoven
james holden live @ extrema 2001

ik heb wel meer sets die ik leuk vind maar dit zijn mijn favo's
tiesto live @ sensation 2000 is ook erg goed
Boss
quote:
Originally posted by TimeportE

en deze zou mijn fav zijn geweest als hij zou zijn uitgezonden:
James Holden Live @ Innercity 2001 .. tttt wat draaide hij daar FATTTT :D


is zeker een aardige set...:)..
maar James Holden - Essential Mix 2002-01-20 vond ik wel beter.... zeker wanneer 'ie Blue Fear start... :eek: heerlijk !

James Holdens IC set is trouwens ook uitgezonden hoor...
116 minuten lang.... (alleen wel in 128 kb/s :( )

maar ik heb eigenlijk niet duidelijk een favoriete set, verschilt van dag tot dag.....

...misschien dan sven vath op IC 2001, luister ik nog steeds graag naar.....
TimeportE
quote:
Originally posted by Boss
James Holdens IC set is trouwens ook uitgezonden hoor...
116 minuten lang.... (alleen wel in 128 kb/s :( )

volgens mij zijn alleen: junior sanchez, dave clarke, marco v, mauro picotto en sven vath uitgezonden en opgenomen... ???
trouwens ik heb hier ook nog een heerlijke liveset.. Marco V Live @ Sensation 2001.. PROSAC, BAM BAM BAM.. echt heeel vet setje, en dan komt in het midden ook nog eens children (tilt remix) voorbij en dat is zoooooooo vet!!!
Boss
quote:
Originally posted by TimeportE

volgens mij zijn alleen: junior sanchez, dave clarke, marco v, mauro picotto en sven vath uitgezonden en opgenomen... ???


heb anthony pappa (46 mins) en james holden (116 mins dus) ook.... :D
zijn ook nog de originele met aan 't begin die sjinezen die aan t lullen zijn en hier en daar 'n id&t mannetje er doorheen....

(tsjek maar, heb stukkie mp3 erbijgedaan......)
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Boss James Holdens IC set is trouwens ook uitgezonden hoor...
116 minuten lang.... (alleen wel in 128 kb/s :( )

Hijs er ook gewoon in 192kbps hoor. Echt een heerlijke set, progressive to da bone :D

GreetZ, DC
mjr82
de beste livesets???????

nou wat d8 je van die van afgelopen qlimax, jaja. en dan natuurlijk ook die van cosmic gate, maar omdat ze moesten openen en die k*t id-t radio pas om 01.00u begon met uitzenden, is deze natuurlijk niet te krijgen. dus dan moeten we het maar doen met dana en warmduscher, zkz de moeite waard, haha
YojiBiomehanika
van zacht naar harder

Judge Jules - Live At Trance Energy 10202001 raremusicfinder.com.mp3
Tiesto live @ Club Eau (2 Year Anniversary 06-03-01).mp3
Yoji Biomehanika Live @ Dancevalley 2001 04 08.mp3
Lab 4 - Lab 4 Live @ Dancevalley 2001 04 08.mp3
01-TECHNOBOY_-_LIVE_AT_QLIMAX_04-07-DOC.MP3 WAHHHHHHHHH TE GEK!!@
hamburgerboefje
De allerbeste liveset die ik ooit gehoord heb is toch wel......trance energy marco v - live at beursgebouw eindhoven!!!!!!!!Doet me denken aan de goede "oude" tijd...
Menno
quote:
Originally posted by hamburgerboefje
De allerbeste liveset die ik ooit gehoord heb is toch wel......trance energy marco v - live at beursgebouw eindhoven!!!!!!!!Doet me denken aan de goede "oude" tijd...


Daar ben ik het helemaal mee eens wat was en is dat een wereldset zeg niet normaal. Ferry Corsten draaide trouwens ook zijn beste set ooit op dat feest. Dit zijn echt 2 sets die mij nooit gaan vervelen en natuurlijk Paul van Dijk - Live @ Innercity 2000 niet te vergeten ;)

Optimus
quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
Lab 4 - Lab 4 Live @ Dancevalley 2001 04 08.mp3


waar haal je deze vandaan...???
YojiBiomehanika
quote:
Originally posted by Optimus


waar haal je deze vandaan...???


uhm op cd via via dat was de liveset van Yoji Biomehanika maar daar zit nog een half uur Lab 4 vooraan duzzz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement