|
לאן יוצאים בפורים?
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| תגידו, מה אתם עושים בפורים? לאן יוצאים? |
|
|
| KrazyDJs |
אולטראסאונד בעזרת השם בלי נדר..
בתקווה שיביאו מישהו מעניין קצת יותר מרועי ימין או אדם ורננה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
פורים כבר מתוכנן בקפידה
איירבייס במסיבה של 99
מסיבת פאקוטק בתל אביב ביום שישי
כנראה גם אפטר פורים באומן
ואם המסיבה של איירבייס תהיה בסוף ביום שבת ולא חמישי אז גם מקסים ביום חמישי |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by uzi
תגידו, מה אתם עושים בפורים? לאן יוצאים? |
איירבייס כמובן!
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אולטראסאונד |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מסיבת פאקוטק |
אפשר קצת יותר פרטים על השניים האלה? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by mitre
אפשר קצת יותר פרטים על השניים האלה? |
מסיבת חג. סביר להניח שמתגייסים \ שמיניסטים (שזה אני חח)...
לא יודע אם יהיה משהו מעניין, או אם בכלל יהיה..בשבוע הקרוב בטח יצאו פליירים..
אם לא אולי חורבה, אולי ורטיגו, אולי טרמינל...כל מה שבסביבה ושווה את הנסיעה...
איזור חיפה כמובן, אני מניח די רחוק לך... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by mitre
איירבייס כמובן!
אפשר קצת יותר פרטים על השניים האלה? |
אורח ברלינאי מהלייבל
dial records
העונה לשם
lawrence
יכבד את מסיבת הפאקוטק שתתקיים בשישי
המקום בו תתקיים המסיבה הוא הלבונטין 7 |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
איירבייס..
ואלוהים גדול.. |
|
|
| .A.Y. |
אין לי תכניות מיוחדות חוץ מאירבייס..
חופש קצר |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אורח ברלינאי מהלייבל
dial records
העונה לשם
lawrence
יכבד את מסיבת הפאקוטק שתתקיים בשישי
המקום בו תתקיים המסיבה הוא הלבונטין 7 |
Lawrence
זה שעשה את Along The Wire :eyes:
ואני במסיבה שלי מן הסתם :D |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אורח ברלינאי מהלייבל
dial records
העונה לשם
lawrence
יכבד את מסיבת הפאקוטק שתתקיים בשישי
המקום בו תתקיים המסיבה הוא הלבונטין 7 |
נשמע טוב
לפחות בשביל לנסות את הסגנון
מאיזה גיל הכניסה וכמה עולה בד"כ אתה יודע? |
|
|
| Meltdown |
אין איזו מסיבה בשושן הבירה, עם
D.J. HAMAN???
:D |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Meltdown
אין איזו מסיבה בשושן הבירה, עם
D.J. HAMAN???
:D |
איזה שטויות אתה מדבר! איך הוא יכול להיות תקליטן אם אכלו לו את האוזניים? :D |
|
|
|
|