|
Behöver hjälp med en grej....
|
View this Thread in Original format
| robstar |
Tjena...
Ja satt å gjorde lite musik idag så kom ja på den här melodin
Men ja har en stark känsla av att den melodin redan finns, för ja känner igen den så satans mycket...
Så ja undrar om nån här vet var melodyn kommer i från.
Här e de som ja gjorde:
http://www.freehomepages.com/park3r/vaedehar.mp3
Tack på förhud, lr ja menar förhand.....eeeee hehe ;) |
|
|
| reveal |
| känner inte igen den |
|
|
| robstar |
Inte? va bra :)
Ja kanske e lite paranoid när de gäller melodier, nästan allt ja gör känns de som ja har hört nån annanstans...
Nånannan som känner igen lr ere fritt fram å göra en låt med den där?
:) |
|
|
| King of Clubs |
| känner inte igen den melodin jag heller... |
|
|
| x-dream |
| Det känner jag inte igen...Låter bra btw.....Keep up the gr8 work.... |
|
|
| mindshooter |
| låter bra låter bra....har inte hört det förut :) När släpps detta då? ;) |
|
|
| robstar |
Va bra!!! Tack så mycket för hjälpen :)
| quote: | | När släpps detta då? |
Ja typ kl 8 imorgon bitti när ja e klar ;)
=))))))) |
|
|
| Jre |
Låter jäkligt bra!!
Hurru Robstar vad använder du för Mjukvara / Hårdvara ?
mvh / Jre |
|
|
| robstar |
Maaaaan Tackar man Tackar :)
Ja använder mjukvara ( FruityLoops 3.4) :) |
|
|
|
|