return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
This Is Panama (Sander Kleinenberg solo, Punchfunk) 16-03-2007 (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met F1 eigenlijk... Vaak veel te hard en schel... brrr...


mm je bedoelt de asta? Ligt er ook vaak aan hoe erg de dj in het rood draait. Het geluid hoeft vaak ook niet hard te staan, als het maar zuiver is. anyway genoeg geluld over de kwaliteit van het geluid in de panama. Er zijn nog wel meer clubs in nederland met slecht geluid.
Loraine
Weinig gemerkt van de F1 in de Asta...zelfs met oordoppies nog last van een hardnekkige piep nadien :whip:
Maar goed, Kleinenberg in de Panama....kga er eens over nadenken :)
eieregooie
Hehehe... eerst horen, dan geloven :toothless
lammmetak
is dit oook opgenomen? volgens mij wel door 538 /dance departement. dan zouden ze et vanavond afspele. khoop et iig . amsterdam is een goede 200 km hier vandaan dus er naar toe gaan is niet echt een optie:P
magrec
? 2 uurtjes rijden..

Ik heb wel goede verhalen gehoord maar voorlopig zie je mij niet in de panama.
lammmetak
quote:
Originally posted by magrec
? 2 uurtjes rijden..

Ik heb wel goede verhalen gehoord maar voorlopig zie je mij niet in de panama.

nou dat zal wel meevallen. heen gaat nog maar terug. das niet verantwoord denk ik zo:P
basvh
door omstandigheden helaas niet bij deze avond kunnen zijn. Maar me vrienden die wel waren vonden het heel erg vet. Ik hoorde trouwens dat de gastenlijst mega vol was en dat bij kleinenberg. Waar gaat het heen met deze wereld.

quote:
amsterdam is een goede 200 km hier vandaan dus er naar toe gaan is niet echt een optie:P


Ach ik heb jaren vanuit omg den bosch naar Amsterdam gereden. Elke keer is iemand anders de bob. Met een beetje booze en goede muziek sta je binnen no-time in mokum.
lammmetak
quote:
Originally posted by basvh
door omstandigheden helaas niet bij deze avond kunnen zijn. Maar me vrienden die wel waren vonden het heel erg vet. Ik hoorde trouwens dat de gastenlijst mega vol was en dat bij kleinenberg. Waar gaat het heen met deze wereld.



Ach ik heb jaren vanuit omg den bosch naar Amsterdam gereden. Elke keer is iemand anders de bob. Met een beetje booze en goede muziek sta je binnen no-time in mokum.
een rijbewijs hebben zou trouwens ook helpen. :P maar goed. Is het wel opgenomen?
magrec
quote:
Originally posted by basvh
Ik hoorde trouwens dat de gastenlijst mega vol was en dat bij kleinenberg. Waar gaat het heen met deze wereld.


tsja als het klopt wat ik heb gelezen..slechte zaak maar het schijnt idd behoorlijk feest te zijn geweest.
SnuggLe
600 kaarten verkocht, 800 mensen op de gastenlijst.
Lag niet aan Sander Kleinenberg, maar aan de Panama zelf. Die hebber zoveel mensen op de gastenlijst gezet.

En 200 km: das helemaal niets.
Zelfs met de trein niet.
En opgenomen: nee, het is niet opgenomen. Moet je zelf maar gaan.

lammmetak
quote:
Originally posted by SnuggLe
600 kaarten verkocht, 800 mensen op de gastenlijst.
Lag niet aan Sander Kleinenberg, maar aan de Panama zelf. Die hebber zoveel mensen op de gastenlijst gezet.

En 200 km: das helemaal niets.
Zelfs met de trein niet.
En opgenomen: nee, het is niet opgenomen. Moet je zelf maar gaan.

das wel jammer
mja gaan kan nog maar omdat alleen te doen is ook zo iets.
basvh
quote:
Originally posted by lammmetak
een rijbewijs hebben zou trouwens ook helpen. :P maar goed. Is het wel opgenomen?


vroegah in de High Quality tijd in de melkweg pakten we gewoon de eerste trein terug betekende wel paar uurtjes wachten maar ja dat had je er gewoon voor over.

quote:
600 kaarten verkocht, 800 mensen op de gastenlijst.


ja ik hoorde het ja, en dan te bedenken dat ze bij sneakers echt een mega kleine gastenlijst hebben en de kaarten binnen no-time zijn uitverkocht.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement