return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
קצת מה עובר עליי בזמן האחרון....
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אני מניח שלרובכם פה יש מקושרים....
אז כתבתי קצת על מה עובר עליי... מהפציעה והכל
למי שמעניין אותו...

http://www.mekusharim.co.il/news_read.asp?tid=80138
uzi
בחיי שכואב לי עליך. אני מאחל לך הרבה בריאות, שמחה, שלווה ושכל חלומותיך יתגשמו. כל הכבוד לך ששמרת על המדינה ועל האנשים שאתה אוהב. אלוהים יברך אותך על כל ההקרבה והנתינה שלך!
YoraY
טירוף פשוט טירוף....

טוב אני את שלי כבר רשמתי כבר תכלס ובכל זאת נדגיש כמה אנחנו חייבים ללוחמים ולאנשים כמו רועי
MASTERsplinter
אחי אין לי איך לנסח אבל חשוב לי להגיד בכל זאת.
אני מניח שתבין.
Glenn-Holmes
רועי לא הבנתי איך אני מגיב שם במקושרים...
קיצר אני יגיב פה
אני מאחל לך שהניתוחים יהיו מוצלחים ושתעבור את התקופה הקשה הזו.
מי יתן והתחושה הזו של לעמוד על הרגליים שוב ולרקוד תהיה תחושה שתשוב להרגיש במהרה
אתה אדם יקר
רק תרגיש טוב!
KrazyDJs
גם חצי שעה אחרי שסיימתי לקרוא אני עדיין בצמרמורת מזה, ריגשת...
מקווה שסיים עם הניתוחים והשיקומים, מקווה שתוכל לקום ולרקוד, ובעזרת השם שתהיה בריא שוב אחי, שמור על עצמך ואני מחזיק לך אצבעות שתעבור את כל התקופה בשלום..

תמשיך לשמור על קשר ולעדכן אותנו אבויה..
Hell_Copter
תודה רבה לכם חבר'ה... אנימעריך את זה מאוד!!!
Flotser
רועי אתה פשוט מלך, והמסר שאתה מעביר בכתיבה שלך ממש חזק.
תמשיך לעדכן אותנו, והעיקר תמשיך להיות מר שמח
:p

תחלים במהרה ותחזור לרקוד בעזרת השם!!
cluBBer
.מאחל לך שתחלים כמה שיותר מהר ותוכל לממש את ה"פנטזיה" שלך,לרקוד
Shahar
אתה תחזור לעמוד על הרגליים?

Meltdown
רועי, אומנם אני לא מכיר אותך באופן אישי, אבל מה שכתבת ריגש אותי מאוד, מקווה שתעדכן אותנו כאן או בכל מסגרת אחרת רק בבשורות טובות אודות תהליך ההחלמה שלך.
בנוסף, העובדה שאתה מדי פעם ממשיך להגיע למסיבות היא מבורכת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
אתה תחזור לעמוד על הרגליים?


בעזרת השם תוך כמה חודשים אני בונה על ללכת לים...
דגש על הללכת ולא על הים... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement