return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פרוטי לופס 7 - שאלה תמימה
View this Thread in Original format
uzi
מסתובבת באינטרנט איזה תוכנה בשם פרוטי לופס 7, לא יודע אם שמעתם עליה...
:D
השאלה בסך הכל היא האים היא אמינה והיא באמת רק 70 או 80 מגה של התקנה?
אילן תתעלם, כי אין לי 400 דולר, אני סטודנט! :D
liranoz
יש גירסה 7 אם לזה אתה מתכוון.
לגבי מה שמסתובב באינטרנט אי ן לי מושג....
uzi
כן, אני יודע שאכן יצרו גרסה 7 לפרוטי לופס, השאלה היא האים ההורדה הזו אמינה\בטוחה\עובדת כי היא רק התקנה של 70 מגה פחות או יותר וזה נראה מוזר!
YoraY
תוריד תבדוק מה תעושה בלאגן :)
Dj Alex (ISR)
כן זאת הגרסא המלאה:
Image.Line.FruityLoops.Studio.Producer.Edition.XXL.v7.0.0.RC5.Cracked-CFF
70.6 MB (74,082,089 bytes)
uzi
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
כן זאת הגרסא המלאה:
Image.Line.FruityLoops.Studio.Producer.Edition.XXL.v7.0.0.RC5.Cracked-CFF
70.6 MB (74,082,089 bytes)

זו גירסה שמלאה טרויאניים! מלא פריצות ווירוסים! תזהר!!!!
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by uzi
זו גירסה שמלאה טרויאניים! מלא פריצות ווירוסים! תזהר!!!!

יש מקאפי..
ותלוי מאוד מאיפה אתה מוריד גם, אני סומך על המקורות שלי.
Viber
הגירסה הטובה היא של
POPUP
רק שצריך להוריד בניפרד שתי פלאגים של פרוטי שזה פויזון ועוד פלאג מיכיוון שהם באים בדמו

חוץ מזה לא צריכה להיות בעיה
בדרך כלל פרוטי לופס הוא 45 מגה כך שהגודל לא אומר כלום
uzi
quote:
Originally posted by Viber
הגירסה הטובה היא של
POPUP
רק שצריך להוריד בניפרד שתי פלאגים של פרוטי שזה פויזון ועוד פלאג מיכיוון שהם באים בדמו

חוץ מזה לא צריכה להיות בעיה
בדרך כלל פרוטי לופס הוא 45 מגה כך שהגודל לא אומר כלום

צודק! רואים שאתה בעיניינים :) שים לב שיש כבר הורדות של פרוטי-לופס 7 בתוספת טוקסיק3 + פויזון פרוצות!
Dj Alex (ISR)
למה פרוטי אם אפשר קיובייס? =]

uzi
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
למה פרוטי אם אפשר קיובייס? =]

שאלה טובה, החלטתי שאני רוצה ללמוד אותה ראשונה לפני קיובייס. יש לי עליה מספיק חומרי לימוד והיא ידידותית לי מאוד. שלא נדבר על זה שהיא יותר נעימה וקלה מאשר תוכנה של כמה דיסקים טובים כמו קיובייס. אחרי שאני יתפרע עליה טוב-טוב אז אני אולי אקנה את הספר של קיובייס ונתחיל להכנס שם בשיניים. פרוטי היום היא מספיק מקצועית ויש בה המון כלים, היא תומכת בכל הטכנולוגיות החומרתיות והתוכנתיות וזה אמור להספיק לי מעל ומעבר. נראה אם אני בכלל יתגבר עליה, אם פרוטי מספיק טובה בשביל מגוון האומנים שבררתי עליהם אז היא אמורה להיות מספיק טובה בשבילי.

ועוד משפט בשביל הקטע...
אם באמת הייתי קונה תוכנה אז לא הייתי משלם אלף דולר על גרסת קיובייס מלאה! יש יותר סיכוי שהייתי משלם 350 דולר על פרוטי מלאה.
liranoz
אני מעדיף את קיובייס והתחלתי איתה ישר.
אבל יש מגוון רחב של תוכנות, לא חייב להינעל על קיובייס/פרוטי.
מדריכים וחומר תמצא על כל אחת מהם באינטרנט.

שיהיה בהצלחה ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement