|
יוהן גילן - מישהו עוקב אחרי התוכנית?
|
View this Thread in Original format
| uzi |
האים מישהו מקשיב מדי פעם לתוכנית הזו? היא עוד מעט מגיעה ל 100 פרקים והרבה זמן לא שמעתי. אני רואה בטראקליסטים שלה ים של חומרים עם שמות לא ידועים... ורציתי לדעת מה הסיגנון שהוא מנגן שם בדרך כלל? יש סיכוי שזה מלודיק\אפליפטינג?
**** פעם הוא עוד היה מגיע לארץ, זה נראה כאילו עבר עשור. **** |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
האים מישהו מקשיב מדי פעם לתוכנית הזו? היא עוד מעט מגיעה ל 100 פרקים והרבה זמן לא שמעתי. אני רואה בטראקליסטים שלה ים של חומרים עם שמות לא ידועים... ורציתי לדעת מה הסיגנון שהוא מנגן שם בדרך כלל? יש סיכוי שזה מלודיק\אפליפטינג?
**** פעם הוא עוד היה מגיע לארץ, זה נראה כאילו עבר עשור. **** |
לא עבר עשור...עברו 7 חודשים מאז הביקור האחרון
ולאור היכולות שהוא הציג בביקור זו לא תהיה הפתעה גדולה מדי אם הוא לא יחזור לכאן |
|
|
| sh33p |
הבנתי ששבוע שעבר זה היה הפרק האחרון
לא? |
|
|
| uzi |
התוכנית ממשיכה והיו פרקים בפברואר. התוכנית משודרת כל יום שבת בשעה 22:00 עד 00:00 בתחנת הרדיו
FRESH FM
ההולנדית |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא עבר עשור...עברו 7 חודשים מאז הביקור האחרון
ולאור היכולות שהוא הציג בביקור זו לא תהיה הפתעה גדולה מדי אם הוא לא יחזור לכאן |
כן, הוא סתם חפר! הוא גם לא ניגן לטעמי בכלל! |
|
|
| DvJ |
לפני חצי שנה הייתי מאזין לה וגם מוריד לפעמים
ממ...עם תמצפה לסגנון גון אוקלהון אז זה ממש לא - מה שהוא מנגן בתוכנית זה יותר טראנס אפליפטינג סטייל בלק הול ויותר טראנס הולנדי....
הוא התחיל יותר יותר לדחוף קטעי אוהס ואלקטרו לסט שלו...
סה"כ - תוכנית נחמדה מאד.... |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by uzi
התוכנית ממשיכה והיו פרקים בפברואר. התוכנית משודרת כל יום שבת בשעה 22:00 עד 00:00 בתחנת הרדיו
FRESH FM
ההולנדית |
הנה מה שרשמו בטרד של התוכנית האחרונה
| quote: | Johan Gielen - In Session Episode 86 10-02-2007
Unfortunately this is the last in session show on fresh fm
BUT johan will be back soon for a completely new radio show somewhere else. So stay tuned ! |
לינק לטרד
http://www.tranceaddict.com/forums/...81&forumid=6&s= |
|
|
|
|