return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אנשים מישהו ניסה את אייסיקיו 2002 איי ? (pg. 2)
View this Thread in Original format
NyKoN
ניסיתי את 2002
חרא של דבר באמת מעצבן הקטע שזה חלון למטה.....

עדיף 2001...
Segev
איזה win יש לך כי זה יש לך אקס פי אז זה לא ממש משנה שזה כמו חלון רגיל וחוץ מזה אין יותר בגים וזה מעביר את הרשימה טוב
לפי דעתי תוריד אין לך מה להפסיד
DjChook
מישהו יכול להגיד לי אם זה סידר לו את הקטע שאי אפשר לעשות ב
IWN ME
לפחות אני לא יכול
את הקטע שזה מתחיל לכתוב הודעות בעברית אלא רק באנגלית
NyKoN
לא סידר...
ויש לי אקס פי והקטע של החלון מאוווווווד מפריע כי חסר לי מקום גם ככה בטסק באר וזה לוקח עוד מקום
Hell_Copter
שמעתי זה ממש חרא
בכלל גירסאות איי מסריחות עם באגים... שווה לחכות לבי
אין הבדל ויש יותר באגים
מה רע לך ב 2001 בי?
העיקר הוא לא להראות שיש לך הכי חדש
MoSH_MaN
שמע במקום להוציא 2001 גמה או משהו כזה


הם החליטו בגלל שזה שנת 2002 לקרוא לזה 2002 זה יעני חדש יותר אבל אותו דבר אין באגים...זה בכלל לא קשור
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע במקום להוציא 2001 גמה או משהו כזה


הם החליטו בגלל שזה שנת 2002 לקרוא לזה 2002 זה יעני חדש יותר אבל אותו דבר אין באגים...זה בכלל לא קשור


לא יודע מה אתה יודע על איי סי קיו אבל הם כל שנה מוציאים בתחילת השנה גירסת איי שהיא מלאה בבאגים ומשופרת יחסית לשנה הקודמת ולקראת סוף השנה הם מוציאים גירסה חסרת באגים
ויש לי חבר שמתעסק ועוזר עם הפיתוח של זה... לפחות זה מה שהבנתי ממנו
אני הורדתי את 2001 בי על היום הראשון שזה יצא רק מסיבה אחת
היה לי 99 בי ורציתי גירסה שאני יוכל לשלוח דרכה אס אמ אס, ו 2000 היה ממש חרא
Agent-Fire
a = Alpha = גירסה נסיונית ראשונה
b = Beta = גירסה נסיונית שניה

כנראה יש להם סיבות שבגללן הם לא מוציאים גירסה נורמלית...
DjChook
תכלס עוד לא יצאה פעם אחת גרסא מלאה של אייסיקיו
זה תמיד או גרסת טסטרים - אלפא
או גרסה בטא

זה דפוק, אבל אין מה לעשות,
ונראה לי דווקא שמוש צודק, למה אין הרבה הבדל בין ה 2002 ל 2001

ובגלל זה שאלתי אותכם
מה שינו
מה פיטצרים חדשים
וכו
yahel222
אני עדיין עם 2000
מוריד עכשיו את החדש

Scorchio
הייתי נשאר עם ה 2001 אבל אחי המוכשר הכניס וירוס ונאלצתי לפרמט אז יש לי רק את 2002 ואני לא מרוצה בכלל
הכי טוב זה ה 98 שהיה לי מקודם
NyKoN
2001 שולט

אהבתי גם את 2000 אבל לא היה אפשר לשמור את הרשימה כמו שצריך
ב2001 אפשר וזה אחלה
2002 לא שווה הורדה בכלל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement