|
אנשים מישהו ניסה את אייסיקיו 2002 איי ? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
ניסיתי את 2002
חרא של דבר באמת מעצבן הקטע שזה חלון למטה.....
עדיף 2001... |
|
|
| Segev |
איזה win יש לך כי זה יש לך אקס פי אז זה לא ממש משנה שזה כמו חלון רגיל וחוץ מזה אין יותר בגים וזה מעביר את הרשימה טוב
לפי דעתי תוריד אין לך מה להפסיד |
|
|
| DjChook |
מישהו יכול להגיד לי אם זה סידר לו את הקטע שאי אפשר לעשות ב
IWN ME
לפחות אני לא יכול
את הקטע שזה מתחיל לכתוב הודעות בעברית אלא רק באנגלית |
|
|
| NyKoN |
לא סידר...
ויש לי אקס פי והקטע של החלון מאוווווווד מפריע כי חסר לי מקום גם ככה בטסק באר וזה לוקח עוד מקום |
|
|
| Hell_Copter |
שמעתי זה ממש חרא
בכלל גירסאות איי מסריחות עם באגים... שווה לחכות לבי
אין הבדל ויש יותר באגים
מה רע לך ב 2001 בי?
העיקר הוא לא להראות שיש לך הכי חדש |
|
|
| MoSH_MaN |
שמע במקום להוציא 2001 גמה או משהו כזה
הם החליטו בגלל שזה שנת 2002 לקרוא לזה 2002 זה יעני חדש יותר אבל אותו דבר אין באגים...זה בכלל לא קשור |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שמע במקום להוציא 2001 גמה או משהו כזה
הם החליטו בגלל שזה שנת 2002 לקרוא לזה 2002 זה יעני חדש יותר אבל אותו דבר אין באגים...זה בכלל לא קשור |
לא יודע מה אתה יודע על איי סי קיו אבל הם כל שנה מוציאים בתחילת השנה גירסת איי שהיא מלאה בבאגים ומשופרת יחסית לשנה הקודמת ולקראת סוף השנה הם מוציאים גירסה חסרת באגים
ויש לי חבר שמתעסק ועוזר עם הפיתוח של זה... לפחות זה מה שהבנתי ממנו
אני הורדתי את 2001 בי על היום הראשון שזה יצא רק מסיבה אחת
היה לי 99 בי ורציתי גירסה שאני יוכל לשלוח דרכה אס אמ אס, ו 2000 היה ממש חרא |
|
|
| Agent-Fire |
a = Alpha = גירסה נסיונית ראשונה
b = Beta = גירסה נסיונית שניה
כנראה יש להם סיבות שבגללן הם לא מוציאים גירסה נורמלית... |
|
|
| DjChook |
תכלס עוד לא יצאה פעם אחת גרסא מלאה של אייסיקיו
זה תמיד או גרסת טסטרים - אלפא
או גרסה בטא
זה דפוק, אבל אין מה לעשות,
ונראה לי דווקא שמוש צודק, למה אין הרבה הבדל בין ה 2002 ל 2001
ובגלל זה שאלתי אותכם
מה שינו
מה פיטצרים חדשים
וכו |
|
|
| yahel222 |
אני עדיין עם 2000
מוריד עכשיו את החדש |
|
|
| Scorchio |
הייתי נשאר עם ה 2001 אבל אחי המוכשר הכניס וירוס ונאלצתי לפרמט אז יש לי רק את 2002 ואני לא מרוצה בכלל
הכי טוב זה ה 98 שהיה לי מקודם |
|
|
| NyKoN |
2001 שולט
אהבתי גם את 2000 אבל לא היה אפשר לשמור את הרשימה כמו שצריך
ב2001 אפשר וזה אחלה
2002 לא שווה הורדה בכלל |
|
|
|
|