return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
רמאללה ... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אח שלי שיהיה לך בהצלחה שם!!!
והכי חשוב תשמור על עצמך!!!!!!!!
תזהר שם ואמן שלא תצטרך בכלל לעבוד שם ושלא יפצעו בכלל

למזלי אני לא מכיר אף אחד שנפגע בפיגוע ואני מאוד מקווה שזה ישאר ככה
TranceGiant
Ahi, Take care! Shoot dont think if ure in a critical situation. Just get otta the hole.
thats it.
Behazlaha gever!
yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike
יא אללה המצב על הפנים ...
אני מקווה שישתפר עד אז
...

שמעתם שתפסו את המסמכים שמוכיחים את המעורבות של עראפת?


כן ראיתי בחדשות.....כאילו שזה לא היה ברור כבר ממזמן
עכשיו אפשר רק לקוות שגם העולם ישתכנע שערפאת אשם
TranceGiant
tamshih lahlom ahi

Huz mi amerika kol haolam negdenu. Hem lo samim lev ladvarim ha"ktanim" haele. hem pashut roim Am "misken ve kavush" ve am shel tankim bulldozerim ve M-16. They just watch and dont THINK.
oDrori
פאק... מסוכן מאוד


שמור על עצמך!
Scorchio
ואללה המצב רגיש ברמאללה
תיזהר שם תסתכל שמונה פעמים לכל כיוון שלא יבוא לך איזה ערבי מניייאק מהצד טפו טפו טפו
שמור על עצמך גבר...
Ariels
פתחנו מכלאת עצורים בבסיס
יש לנו איזה 150 פלשתינאים אזוקים וקשורי עיניים

בינתיים אני שליש עצורים ואני אחראי על כל מה שוקרה מול השב"כ כשהמפקד שלי הוא מפקד המתקן

הגיעו אלינו מפקד המשטרה האזרחית מפקד הכלא בשכם ואיזה קולונל אחד מפקד כח 17 חוץ מזה גם יש אצלנו את המח"ט הפלשתיני ובכלל איזה מיליון ואחד אנשי כוחות בטחון פלשתינים

הכי מצחיק זה איך אנחנו מסתלבטים עליהם
אומרים להם כל מיני: מן הל נומרא על עוויא
ואף אחד לא יודע מה המספר ת.ז שלו כי הם סתומים תחת

ואז
איינה בידובי
והפלשתינים עונים: שו בידובי
DjChook
חחח העיקר שאתה בסדר
MoSH_MaN
אתם מבים מה הם אומרים

או שמישהו מבין ערבית ומתרגם
Ariels
יש לנו כמה דרוזים בבסיס שהפכו למדריכי כלואים והם מדברים איתם
אני סה"כ שואל בערבית מספר ת.ז שם פרטי שם אב שם סב ושם משפחה
אצל ערבים השם מורכב מראבעה שמות לדוגמא נניח שלאבא של יאסר עראפת קראו מוחמד ולבן שלו קוראים עמאר אז השם המלא של הבן שלו זה
עמאר יאסר מוחמד עראפת

אנחנו רושמים שם מלא בשביל לשייך את הכלואים לחמולות לפני שחוקרים אותם בשב"כ

oren_naor
חחחחח
איזה ערבים מזדינים...!!!
רק על זה צריך להרוג אותם...
nimrod levi
quote:
Originally posted by Ariels


ואז
איינה בידובי
והפלשתינים עונים: שו בידובי

חחח הרגת אותי!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement