|
רמאללה ... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אח שלי שיהיה לך בהצלחה שם!!!
והכי חשוב תשמור על עצמך!!!!!!!!
תזהר שם ואמן שלא תצטרך בכלל לעבוד שם ושלא יפצעו בכלל
למזלי אני לא מכיר אף אחד שנפגע בפיגוע ואני מאוד מקווה שזה ישאר ככה |
|
|
| TranceGiant |
Ahi, Take care! Shoot dont think if ure in a critical situation. Just get otta the hole.
thats it.
Behazlaha gever! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יא אללה המצב על הפנים ...
אני מקווה שישתפר עד אז
...
שמעתם שתפסו את המסמכים שמוכיחים את המעורבות של עראפת? |
כן ראיתי בחדשות.....כאילו שזה לא היה ברור כבר ממזמן
עכשיו אפשר רק לקוות שגם העולם ישתכנע שערפאת אשם |
|
|
| TranceGiant |
tamshih lahlom ahi
Huz mi amerika kol haolam negdenu. Hem lo samim lev ladvarim ha"ktanim" haele. hem pashut roim Am "misken ve kavush" ve am shel tankim bulldozerim ve M-16. They just watch and dont THINK. |
|
|
| oDrori |
פאק... מסוכן מאוד
שמור על עצמך! |
|
|
| Scorchio |
ואללה המצב רגיש ברמאללה
תיזהר שם תסתכל שמונה פעמים לכל כיוון שלא יבוא לך איזה ערבי מניייאק מהצד טפו טפו טפו
שמור על עצמך גבר... |
|
|
| Ariels |
פתחנו מכלאת עצורים בבסיס
יש לנו איזה 150 פלשתינאים אזוקים וקשורי עיניים
בינתיים אני שליש עצורים ואני אחראי על כל מה שוקרה מול השב"כ כשהמפקד שלי הוא מפקד המתקן
הגיעו אלינו מפקד המשטרה האזרחית מפקד הכלא בשכם ואיזה קולונל אחד מפקד כח 17 חוץ מזה גם יש אצלנו את המח"ט הפלשתיני ובכלל איזה מיליון ואחד אנשי כוחות בטחון פלשתינים
הכי מצחיק זה איך אנחנו מסתלבטים עליהם
אומרים להם כל מיני: מן הל נומרא על עוויא
ואף אחד לא יודע מה המספר ת.ז שלו כי הם סתומים תחת
ואז
איינה בידובי
והפלשתינים עונים: שו בידובי |
|
|
| DjChook |
| חחח העיקר שאתה בסדר |
|
|
| MoSH_MaN |
אתם מבים מה הם אומרים
או שמישהו מבין ערבית ומתרגם |
|
|
| Ariels |
יש לנו כמה דרוזים בבסיס שהפכו למדריכי כלואים והם מדברים איתם
אני סה"כ שואל בערבית מספר ת.ז שם פרטי שם אב שם סב ושם משפחה
אצל ערבים השם מורכב מראבעה שמות לדוגמא נניח שלאבא של יאסר עראפת קראו מוחמד ולבן שלו קוראים עמאר אז השם המלא של הבן שלו זה
עמאר יאסר מוחמד עראפת
אנחנו רושמים שם מלא בשביל לשייך את הכלואים לחמולות לפני שחוקרים אותם בשב"כ |
|
|
| oren_naor |
חחחחח
איזה ערבים מזדינים...!!!
רק על זה צריך להרוג אותם... |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Ariels
ואז
איינה בידובי
והפלשתינים עונים: שו בידובי |
חחח הרגת אותי!! |
|
|
|
|