return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Paul Oakenfold wordt residence in Dance Department
View this Thread in Original format
Marco Harleman
Werd zaterdag bekend gemaakt door Wessel, 2 keer in maand, Paul Oakenfold. Hij zal dus ipv Jean komen, das toch wel beter dacht ik zo
kolkiewolkie
hmmm, ben benieuwd hoe snel we dan net zo zat van oakenfold zijn als de meeste TA's aan de andere kant van de grote plas
Yarnie
k vindt dit wel een goede zaaak.....k bedoel jean hebben we al vaak zat gehoord...en paul oakenfold is toch wel een van de beste dj's van de wereld(zeggen ze)...dus lijkt mij wel leuk om af en toe een setje van oakenfold live @ DD ergens te leechen, luister waarschijnlijk toch niet, zoals altijd, maar toch :D

greetz,

yarnie
magrec
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
hmmm, ben benieuwd hoe snel we dan net zo zat van oakenfold zijn als de meeste TA's aan de andere kant van de grote plas


????????????????????

verklaar eens nader, ik vind het wel goed beter dan dj jean (STUKKEN BETER)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by magrec


????????????????????

verklaar eens nader, ik vind het wel goed beter dan dj jean (STUKKEN BETER)


wat d8 je van mij dan??? ik vinnum ook stukken beter als JEAN.. MAARRR

>ga naar de music discussion
>vraag daar: what do you americans/canadians think of Paul O.
>lees de reacties.

hierin zal je duidelijk worden dat een flink aantal mensen daar echt zwaar uitgekeken zijn op die gast (niet allemaal hoor)... veels te vaak te horen, te veel veranderd van stijl..blablablaenz.enz.

en heb wel eens het idee dat judge jules in engeland hetzelfde doet... UKTA's zijn ook niet allemaal even kapot van hem... zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ie ELKE week op de radio is en, wat ie in nederland nog niet gedaan heeft, ook slecht kan draaien...

genoeg 'nader verklaard' ??

(en geloof me, ook ik wil hem graag horen op 538, want hijs idd veeeeeeeeeeeeeel beter dan Jean... plus dat ie eigenlijk nooit in NL is...ben benieuwd)
magrec
Hmm veel mensen vinden paul Oakenfold minder omdat ie geen uplifting trance draait zijn laatste cd is nog steeds een van mijn favo's (ook omdat ie gewoon radiohead er doorheen gooit etc)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by magrec
..(ook omdat ie gewoon radiohead er doorheen gooit etc)


kijk, zoiets kan ik ook wel waarderen... pas geleden was dat ook nog ergens zo...weet alleen NIET meer waar twas... gewoon een absolute NIETtrance plaat er doorheen gooien... ik had zoiets van ..WTF... en het klopte ook gewoon nog!!!

maar idd, niet iedereen kan zulke acties waarderen...:D :D
Apoptosis
Dj Jean kreeg tog z'n eigen radioprogramma bij 538?? Dat die Paul Oakenfold komt draaien ipv Jean betekent niet dat we van Jean af zijn :( :o
Biohazard
ik begin een GROTE fan te worden van oakenfold na zijn Dance department setje. Dus kom maar op!

Hij is overgens veeeeeeeeeeeel beter als Jean en gielen zn geitentrance, maarja zoals te zien is de gemiddle trancefan niet opgewassen voor een nieuwe meer 'underground sound'

EDIT

dat over judge jules is waar, die gast kan niet draaien zoals hij op de meeste sets laat zien
LowRider
jaaaaaaa dit is dus egt wel master nieuws :D :D

luister nog steeds naar Paul Oakenfold - Live at Havana 990221.mp3 (he gets all the best jobs :p) dat is egt een topsetje

en ze nieuwe stijl bevalt me wel geloof ik... hoewel, laatste tijd nie zo heel veel van gehoord

(kga ff die dance department set sjekkuh)

!_PeTrUs_!
Als je een keer nix te doen hebt:

Paul Oakenfold – Live @ Gatecrasher [86:08]
Paul Oakenfold – Live @ Liverpool University (28-11-1999) [119:45]
Paul Oakenfold – Live @ Sydney Australia (01-10-1999)
Paul Oakenfold – Live @ God's Kitchen (31-12-2000) [70:02]
Paul Oakenfold – Live @ Brighton Beach (11-08-2000)
Paul Oakenfold – Live @ Kremlin (29-04-2000)
Paul Oakenfold – Live @ Dance Department 2001 Part 1 + 2 [54:53]
Paul Oakenfold – Live @ Radio Framboise (14-04-01) [60:00]
Paul Oakenfold – Live in Brazil
Paul Oakenfold – Live Mix in China (26-09-1999)
Paul Oakenfold - JJJ Mixup (02-06-2001) [59:17]
Paul Oakenfold - CD Swordfish (the Album) [70:18]
Paul Oakenfeld – CD Live @ Space, Ibiza 1 [73:53]
Paul Oakenfold – CD Live @ Space, Ibiza 2 [70:08]
Paul Oakenfold – CD Voyage Into Trance [72:38]
Paul Oakenfold – CD Perfecto presents: Travelling cd 1
Paul Oakenfold – CD Perfecto presents: Travelling cd 2
Paul Oakenfold – Two Years Oakenfold @ Cream
Paul Oakenfold – Creamfields

Tot zo ver heb ik tenminste op CD staan.
mdeveros
Hi Guys:

I am not dutch, but was wondering if i got the what you were saying is Paul Oakenfold going to be a resident dj on Radio 538 or am i just way off.

If you could please translate i am a huge Oakie fan :)

Thanks
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement