|
!! Dj Yahel 22/2הערב באומן 17 ת''א (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
בדיוק בגלל חוסר פרגון כזה קשה להצליח בארץ, אם לבן אדם יש קהל שמוכן לשלם והוא מצליח שיהיה לו רק טוב... |
מה לשלם? הוא שינה כיוון לגמרי לקהל של ערסים
במקרה הטוב אולי יקנו תדיסק שלו צרוב מהשוק |
|
|
| alina_85 |
האלבום החדש על הפנים
שירים ישנים עם קצת שינויים
אני מתגעגעת ליהל של פעם... |
|
|
| Glenn-Holmes |
שמעתי שאפילו כאלה שאהבו את יהל בעבר הפעם ממש לא אהבו את האלבום החדש...
טוב כשמגלים שיוצרים שאהבתם כבר לא נשמעים מעניינים או חדשניים במקום להתבאס על כך ולחכות לאלבום הבא...פשוט תמשיכו הלאה...יש כל כך הרבה מוזיקה טובה.. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| חבל שמסתבר שכדי להתחדש ולהתעניין המוזיקה הטובה החדשה היא לא דווקא אפליפטינג או פרוג טראנס...אצלי אישית מטאטל, פרוג, אלקטרו, פסיי טראנס. |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
חבל שמסתבר שכדי להתחדש ולהתעניין המוזיקה הטובה החדשה היא לא דווקא אפליפטינג או פרוג טראנס...אצלי אישית מטאטל, פרוג, אלקטרו, פסיי טראנס. |
גמני חשבתי ככה והתחלתי להתעדכן פעם כמו מטורף בכל הסגנונות שכתבת (חוץ ממטאל)
אבל עכשיו לדעתי האפליפט בפריחה..
Daniel Kandi - Nova (Original)
מדהים! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
חבל שמסתבר שכדי להתחדש ולהתעניין המוזיקה הטובה החדשה היא לא דווקא אפליפטינג או פרוג טראנס...אצלי אישית מטאטל, פרוג, אלקטרו, פסיי טראנס. |
אני רק שואל את עצמי כמה זמן אתה כבר לא שומע אפליפטינג חדש...
לא שאני הכי עוקב כיום אבל זה באמת מעניין אותי...כי המצב לפני שנה היה גרוע בהרבה |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כי המצב לפני שנה היה גרוע בהרבה |
לא נכון.
הנה מה שהתכוונת:
המצב לפני שנה היה גרוע בהרבה מבחינתי\לדעתי\לפי ידיעתי
לא התכוונתי לקטול או משהו פשוט שנה שעברה היתה בשבילי טובה כמו בהתחלת הדרך. |
|
|
| .A.Y. |
אני גם מסכים עם אילן..
שנה שעברה רב קטעי האפליפט היו פאדיחה לדעתי |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by alina_85
האלבום החדש על הפנים
שירים ישנים עם קצת שינויים
אני מתגעגעת ליהל של פעם... |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
על מה כבר יש לפרגן פה..
יהל כבר פעם שניה מוציא דיסק עם טראקים ישנים שהוא שינה קצת פה ושם..
ועוד מזמין אותנו שנשמע אותם.. ונשלם 100 שקל..
פחחח
בכסף הזה אפשר ללכת לאיירבייס או לראות חיפה אפסניול.. |
|
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
אני גם מסכים עם אילן..
שנה שעברה רב קטעי האפליפט היו פאדיחה לדעתי |
חחח תמיד "רוב" קטעי האפליפט הם פאדיחה
החוכמה היא לסנן את כל הממוחזרים והמסתננים למינהם
:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
לא נכון.
הנה מה שהתכוונת:
המצב לפני שנה היה גרוע בהרבה מבחינתי\לדעתי\לפי ידיעתי
לא התכוונתי לקטול או משהו פשוט שנה שעברה היתה בשבילי טובה כמו בהתחלת הדרך. |
מסכים איתך אין ספק שמדובר כאן בדיעה אישית...
בסופו של דבר מבחינתי עדיין לא היה דבר כזה שאני ישמע מספר סטים של טראנס מכל תקופה שהיא לא משנה באיזה שנה ושלא יהיו לי כמה קטעים שמאוד אהובים עלי באותה התקופה...ככה שאני עדיין לא נמצא במצב להספיד את הטראנס...אפילו לא לדעתי... |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by Viber
חחח תמיד "רוב" קטעי האפליפט הם פאדיחה
החוכמה היא לסנן את כל הממוחזרים והמסתננים למינהם
:) |
ממש לא מסכים..
לא כל שנה הייתה ככה |
|
|
|
|