return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Big Bang! (Oslo) 24. Mars: 16Bit Lolitas - M.I.K.E. - Misja - Steur - Re:Locate + + +
View this Thread in Original format
Kimito
Hoooi Neighbours!

Tenkte jeg skulle spamme / informere litt om ting som skjer i Oslo, Norge fremover...om noen skulle ta turen over grensen for litt dyrt brennvin! :D Anyways...here goes...




Klubbkonseptet Bang! fyller ett år og for å feire dette slår vi oss sammen med gutta fra Undergrunn.org og lager Big Bang! i to etasjer på Pi.


House Room - 1st Floor - 20 ID
16 Bit Lolitas (CR2 Records // Shinichi // Hope Recordings) NL
Inkfish [Suburban Tracks, Kryztal] SE
plumbo [Timeslip, Bang!]


Bang! Room - 3rd Floor - 18 ID
M.I.K.E (aka Push) [Bonzai, Armada] BE
Misja Helsloot [In Trance we Trust, Gesture] NL
Nicco Venjar [Bang!, Ekstase]
Magik J [Undergrunn.org]

Intuition Room - 3rd Floor - 18 ID
Jonas Steur (aka Estuera) [Intuition, Blackhole] BE
Re:Locate [Galactive, Intuition] NL
Kimito Lopez [Intuition, Five AM]
Orjan [Intuition, Armada]


Undergrunn room - 1st Floor - 20 ID
Carl E & Andy [Strictly]
Charlotte [Tribal Trax Sessions]



Hvor: Pi - Storgata 24 - Oslo
Når: Lørdag 24.mars - 21:00 - 03:00
Billett: 200,- på forsalg - 250,- i døra.
Forsalg hos:
Ljudia Grünerløkka - Thorvald Meyers gate 33A - Tlf 21 69 40 10
Filter Musikk - Skippergata 33 - Tlf 22 82 85 80
Jupiter/Nilz - Youngs Gate 6 - Tlf 22 33 30 00

Billetter er tilgjengelige på forsalg fra mandag 26.februar.
Kontakt: info[a]bangevents.net

Meld deg på http://www.bangevents.net/mailinglist for å holde deg oppdatert.


http://www.bangevents.net i samarbeid med http://www.undergrunn.org

http://www.myspace.com/16bitlolitas
http://www.myspace.com/inkfishdjs
http://www.myspace.com/djplumbo
http://www.myspace.com/clubeliterecordings (M.I.K.E.)
http://www.myspace.com/misjahelsloot
http://www.myspace.com/niccovenjar
http://www.myspace.com/intuitionrecordings
http://www.myspace.com/jonassteur
http://www.myspace.com/paulmoelands
http://www.myspace.com/kimitolopez
http://www.myspace.com/orjannilsen
http://www.djcarle.com

HEIA NORGE OG SVERIGE :D
benni
Mega nice! :disbelief
[SWE]Helios
Intuition room ser ju inte helt fel ut... :crazy:
benni
quote:
Originally posted by [SWE]Helios
Intuition room ser ju inte helt fel ut... :crazy:


house room ftw

+ MIKE
Jeremy H
House room såg sjysst ut :)
Inkfish gjorde i våras en av de bättre spelningar jag nånsin hört i Sverige faktiskt..
Kimito
Det burde være en svensk-norsk reunion denne kvelden!

Buckle up neighbours! :D
DJ_Dark
Er det noen steder du ikke spammer Kimito?
Kimito
quote:
Originally posted by DJ_Dark
Er det noen steder du ikke spammer Kimito?


Nei. Si i fra om jeg overser noen sider. LOL!

Er greit å spre info for de som bor såpass close. Det _kan_ være interessant for noen om de bor nærme nok. Selv har jeg vært i Sverige på utvalgte kvelder og har satt pris på informasjon jeg har fått.

:)

Og PS!... Hadde du jobbet med tilsvarende kveld (jobber eller har jobbet med), så regner jeg med at du hadde gjort det du kunne for at kvelden skulle bli bra og at budsjettet hadde gått rundt. But I guess that's just my two cents :p
Arsalan
you s get to see 16 bit lolitas

I wANT !@#!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement