|
Debatt ikväll
|
View this Thread in Original format
| reveal |
TV 4 22:30 Diskus
Direktsänt debattprogram. Om ungdomars narkotikabruk och narkotikapolitik. Vad är egentligen det bästa medlet mot knarket - hårdare tag eller ska myndigheterna, som i Holland, hjälpa ungdomarna att få tag på "säkert" knark? Programledare: Jenny östergren och Jennie Dielemans.
tror att RK kommer att vara med och säga nåt |
|
|
| x-dream |
| Det börjar ju nu....Dax att ge sig mot tvn..... |
|
|
| reveal |
| värdelöst program, de hann ju inte säga nåt |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
värdelöst program, de hann ju inte säga nåt |
Det är ju sant....Det var inte mycket sagt....
Var alldeles för mycket om Holland dom visa....Han ju aldrig bli någon debatt... |
|
|
| Vitryss |
All statistik som inte är till Sveriges fördel är ointressant... Björn Fries är verkligen ingen höjdar politiker, tur att han åtminstone inte kommer kunna färvärra situationen.
Kul moderat som tycker att Sveriges narkotikapolitik är för liberal...hoo jaja...
Inte konkret resultat, självklart, av den lilla diskutionen som var. Politiker vägrar ens lyssna, mitt politiker förakt bara växer å växer... Parlamentarism suger. |
|
|
| Dj_ExOn |
| Värdelöst!! Dom avbryter ju hela jävla tiden!! |
|
|
| Dj_ExOn |
| Och var fanns den person som skulle representera oss? |
|
|
| Gaby |
| va tjatigt det börjar bli med samma skitsnack alla gånger !? |
|
|
|
|