| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמעו אני צריך עזרה
אני חייב לשלוח הודעה למכשיר של אורנג'
ויש לי פלאפון וזה לא שולח לי
ובאתר לא נותנים לשלוח
זה רושם לי שאסור לי כי אין לי מכשיר של אורנג....דפוקים
יש דרך אחרת?????
חוץ מאייסיקיו והדוגמאות שנתתי
וגם לא תוכנות שפשוט מתחברות לאתר כמו SMS4ALL
זה גם לא עובד |
מה רע באיי סי קיו??? |
|
|