return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עזרההה
View this Thread in Original format
yahel222
שמעו אני צריך עזרה
אני חייב לשלוח הודעה למכשיר של אורנג'
ויש לי פלאפון וזה לא שולח לי

ובאתר לא נותנים לשלוח
זה רושם לי שאסור לי כי אין לי מכשיר של אורנג....דפוקים

יש דרך אחרת?????
חוץ מאייסיקיו והדוגמאות שנתתי

וגם לא תוכנות שפשוט מתחברות לאתר כמו SMS4ALL
זה גם לא עובד
Dj Moriano
quote:
Originally posted by yahel222
שמעו אני צריך עזרה
אני חייב לשלוח הודעה למכשיר של אורנג'
ויש לי פלאפון וזה לא שולח לי

ובאתר לא נותנים לשלוח
זה רושם לי שאסור לי כי אין לי מכשיר של אורנג....דפוקים

יש דרך אחרת?????
חוץ מאייסיקיו והדוגמאות שנתתי

וגם לא תוכנות שפשוט מתחברות לאתר כמו SMS4ALL
זה גם לא עובד


מה רע באיי סי קיו???
Hell_Copter
אין לאמא או אבא פלאפון??
איי סי קיו זה נראה לי הדרך הכי טובה לזה למרות שלא תמיד זה שולח...
מה שכן לסלקום שזה מה שיש לי אני שולח לפעמים דרך האתר של סלקום... זה חינם רק צריך להרשם
MoSH_MaN
איתן ויובל אתם לא מבינים את הקטע של הציטוט....כמה צריך להסביר!


בקיץ קץ תשתמש באי סי קיו

אבל
067 לא עובד באי סי קיו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איתן ויובל אתם לא מבינים את הקטע של הציטוט....כמה צריך להסביר!


ראסמי אתה צודק
אם יש רק פוסט אחד בט'רד אז בשביל מה לצטט?!?!?
הרי ברור שאתה מתכוון לפוסט הזה כי הוא היחיד שכתוב
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אין לאמא או אבא פלאפון??
איי סי קיו זה נראה לי הדרך הכי טובה לזה למרות שלא תמיד זה שולח...
מה שכן לסלקום שזה מה שיש לי אני שולח לפעמים דרך האתר של סלקום... זה חינם רק צריך להרשם


לכל המשפחה שלי יש פלאפון
אז אין לי בעיה לשלוח לסלקום ופלאפון

ודרך האייסיקיו שלחתי וזה לא הגיע

טוב לא נורא אני כבר יתקשר :)
DjChook
לי אין בעיה לשלוח ל 067 מהאייסיקיו

ולהתקשר זה חרא :)

SMS RULE
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement