return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ministry of Sound back in Sthlm!
View this Thread in Original format
Gaby
Lika bra att alla vet det nu så att ni kan planera in det här datumet ;)

Lördag 25 Maj på Münchenbryggeriet
Beamish
kan man inte få NÅN lineup
att bara få datum är ju som att ha en tårta framför sig utan att¨få äta upp den

http://www.ministryofsound.com/club...ults_event.aspx
enligt den så ska det inte va nåt event i sthlm, men man vet ju aldrig
SteveTranz4ever
Kan ju helt klart bli aktuellt, men då ska det va bättre än sist.
doter
Vart kan man köpa biljetter å när?

Nån som vet nåt?

Kul å se dig pigg å kry igen Gaby! =)
Gaby
På Monday Bar eller Illegal Records... Pitch har säkert några också ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement