|
Ministry of Sound back in Sthlm!
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Lika bra att alla vet det nu så att ni kan planera in det här datumet ;)
Lördag 25 Maj på Münchenbryggeriet |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Kan ju helt klart bli aktuellt, men då ska det va bättre än sist. |
|
|
| doter |
Vart kan man köpa biljetter å när?
Nån som vet nåt?
Kul å se dig pigg å kry igen Gaby! =) |
|
|
| Gaby |
| På Monday Bar eller Illegal Records... Pitch har säkert några också ;) |
|
|
|
|