|
Tranceparty 10 Maj (Sthlm)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Bra line up än så länge (kan tyvärr inte säga något än...)
Tid och plats får ni reda på snart ;) |
|
|
| doter |
Vilka arrangerar då?
Vet du vart i STHLM d kommer vara? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by doter
Vilka arrangerar då?
Vet du vart i STHLM d kommer vara? |
Tyvärr så får jag inte säga det än... men det är bra folk bakom den här festen ;) bra trance djs oxå ... |
|
|
| doter |
Låter soft asså!
Kan du säga om d e utländska DJ's dessutom? |
|
|
| reveal |
men HATA att inte få säga grejor :whip:
nåja.. är detta nåt jag ska boka gaby? så mkt kan du väl iaf avslöja ;) jag kan som sagt inte åka till sthlm hur som helst... |
|
|
| King of Clubs |
*nyfiken*
Verkar vara mycket grejer på gång nu... :) |
|
|
| Gaby |
| nja boka hellre Fokused, Cream elle MoS festen ;) |
|
|
|
|