return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Tranceparty 10 Maj (Sthlm)
View this Thread in Original format
Gaby
Bra line up än så länge (kan tyvärr inte säga något än...)

Tid och plats får ni reda på snart ;)
doter
Vilka arrangerar då?

Vet du vart i STHLM d kommer vara?
Gaby
quote:
Originally posted by doter
Vilka arrangerar då?

Vet du vart i STHLM d kommer vara?


Tyvärr så får jag inte säga det än... men det är bra folk bakom den här festen ;) bra trance djs oxå ...
doter
Låter soft asså!

Kan du säga om d e utländska DJ's dessutom?
reveal
men HATA att inte få säga grejor :whip:

nåja.. är detta nåt jag ska boka gaby? så mkt kan du väl iaf avslöja ;) jag kan som sagt inte åka till sthlm hur som helst...
King of Clubs
*nyfiken*

Verkar vara mycket grejer på gång nu... :)
Gaby
nja boka hellre Fokused, Cream elle MoS festen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement