|
Christian Öhman - March '07 Promo
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
Nu var det dags igen efter två månaders uteblivna mixar pga datorstrul...
Tracklist:
01. Solee - Impressed (Original Mix)
02. Emjae - Necromancer (Probspot Vocal mix)
03. Beebop ft. Belanova - ???
04. Delerium - Angelicus (Andy Moor remix)
05. Hawk - Limitations Of Language (Original Mix)
06. Robimon - Aquatic
07. Sander Van Doorn - Grasshopper
08. Albert Vorne - Ares (Maz Zimms Remix)
09. AvB vs Rank 1 - This World Is Watching Me (Cosmic Gate Remix)
Time: 58:25
Download 1
[[ LINK REMOVED ]]
Hoppas det faller er i smaken!;) |
|
|
| hustler |
SOOOOOOOOFT!
Ser grymt ut. Din förra mix jag tankade ner, November Promo går fortfarande riktigt varm hos mig.
Återkommer feedback.
Cheers |
|
|
| [SWE]Helios |
| Fin lina, jag gillar =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Oj oj... killen går på med lite hårdare :gsmile:
Kul! Ska tanka! |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Oj oj... killen går på med lite hårdare :gsmile:
Kul! Ska tanka! |
aaa visst, kände för att gå på lite hårdare denna gång, har varit ganska mycket progg i de senaste mixarna:) |
|
|
| hustler |
| Producerar du något eget? |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by hustler
Producerar du något eget? |
jag har gjort det i ca ett år nu så det är ju inga überproduktioner än...
Du kan höra lite på min myspace, www.myspace.com/christianohman |
|
|
| Akia |
Laddar och tackar!
Tog och lyssnade lite på låtarna på ditt myspace, tycker dem låter lovande! Gillade speciellt Interference för dess atmosfär och djup, dock går dem höga tonerna lite väl högt. Jag hoppas vi får höra lite av dina egna i mixarna snart! ;) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Akia
Laddar och tackar!
Tog och lyssnade lite på låtarna på ditt myspace, tycker dem låter lovande! Gillade speciellt Interference för dess atmosfär och djup, dock går dem höga tonerna lite väl högt. Jag hoppas vi får höra lite av dina egna i mixarna snart! ;) |
Ok, tack för feedbacken! Det får man aldrig för mycket av =) |
|
|
|
|