|
welke sites voor d/dl? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
En daar ga ik ook maar eens mee stoppen. |
Owja ...THNX Peter!!je bent de beste ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Owja ...THNX Peter!!je bent de beste ;) |
I know! :D |
|
|
| moogwai |
sites zijn dood!
Het is nu eenmaal zo... maar ik ken eigenljk geen fatsoenlijke trance mp3-sites meer... :(
FTP's, MirC, Forums en Audiogalaxy zijn eigenlijk de enigste dingen waar je nog wat kunt halen :) Ik krijg via audiogalaxy zelden een slechte rip.. je moet ook altijd ff testen.. gewoon ff dat .mp3.temp bestand die audiogalaxy aanmaakt ff kopieeren naar een andere directory.. ff renamen naar *.mp3 en binnen enkele seconden weet je of die rip goed is (of dat het zo'n verneukte radio rip is :whip: )
Verder ook altijd op "Click here for an exact version" drukken en dan kun je ook vaak zo zien of het een "goede" rip is :) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | | Originally posted by moogwai Ik krijg via audiogalaxy zelden een slechte rip.. je moet ook altijd ff testen.. gewoon ff dat .mp3.temp bestand die audiogalaxy aanmaakt ff kopieeren naar een andere directory.. ff renamen naar *.mp3 en binnen enkele seconden weet je of die rip goed is (of dat het zo'n verneukte radio rip is :whip: ) |
Mja je ken ook gewoon dat .temp bestand met je Winamp openen, als je toch lui bent...
Maar eh sites gebruik ik ook weinig tot nooit... |
|
|
| John |
behalve deze site zijn der toch geen dd trance sites?? die hiero gepost zijn vinnik maar ruk..gelijk 30 geile duetschers.de en een pagina die gelijk mn startpagina wil zijn :)
ik maak meestal et nummer na :D en verder download ik zon beetje alles op AG, /me is wel geduldig |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
THNX
:rolleyes: ik ben lui, maar heb het wel voor elkaar,laat Petrus het werk doen:D dom? |
lol,nee je hebt je luiheid nu pas dom gemaakt door te zeggen dat je t bent(zie reactie van mn cutie):P
noooooooit zeggen dat je lui bent als je t stiekem toch bent dan komt alles goed:toothless
En nee vrouwen zijn helemaal niet geslepen:p :p |
|
|
| TimeportE |
ach.. ik heb geen ftp's meer.. meeste zijn gesloten (wat ik erg kut vind! AAARRGGG) dus nu haal ik alles via deze site en via AG..
alleen krijg ik ook veel "rommel" via ag binnen maar ja.. die kunnen ook zo weer verwijderd worden :D |
|
|
| Sandman |
Naast de vele sites die al genoemd zijn heb ik der nog wel een paar voor je :D
singels en mix sites door elkaar:
kuffdam
Djmixes2k
THE SPOCK
Zuig de sites maar leeg :D:D
Sandman |
|
|
| serialkillah |
| yep goede sites zijn er heel weinig, maar ik heb me bij een aantal groups aangemeld op AG en die senden veel muziek. Zit inderdaad veel rotzooi tussen, maar daar is de delete toets voor:) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by serialkillah
yep goede sites zijn er heel weinig, maar ik heb me bij een aantal groups aangemeld op AG en die senden veel muziek. Zit inderdaad veel rotzooi tussen, maar daar is de delete toets voor:) |
juist, en om dat te vermijden (zit nog minstens 2 maand op 56k, ondanks beschikbaarheid cable) doe ik dat dus niet .. kost nl. veel geld (en tijd)
@sandman: thanx! |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ik trek altijd de hele Poppenkast leeg. Voor zover ik tijd heb, en maar 56k6 helaas :(
edit by Blik :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Ik trek altijd de hele Poppenkast leeg. Voor zover ik tijd heb, en maar 56k6 helaas :(
edit by Blik :D |
ghehehe, poppenkast:p:D:D |
|
|
|
|