|
Tiësto - Elements Of Life (het album) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Schiet weer eens op de boodschapper. 95% van de artikels op hln.be komen integraal van een persbureau. In dit geval van het Nederlandse Novum.
Gemakkelijk om af te geven op de site van HLN terwijl die knal dezelfde artikels posten als te lezen zijn op die van het o zo goede de standaard, de morgen, ... . enkel posten die geen artikels over bijv. Tiësto aangezien hun lezers daar geen interesse voor hebben. |
|
|
| FredNova |
| Ik vind het album zeer degelijk... en EOL lijkt me enkel slecht ge-edit voor het album maar denk dat een langere versie zeker gaat aanslaan bij zijn publiek (en dat gaat nu eenmaal van zacht tot hard en van jong tot oud) |
|
|
| Push2005 |
Die kick-off party was best vet :eyes:
Lang geleden dat ik nog zo gesprongen heb, hehe :)
Eerste anderhalfuur was een lekkere mix van house & NEOTRANCE :p; het laatste uur was lekker knallende trance/techtrance :crazy:
Zo mag em in België ook spelen! |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
fanboyke |
Kus mijn kale ballen |
|
|
| Antony |
| scheerde gij u ballen? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
scheerde gij u ballen? |
Nee, gij ?
Kmoest toch iets op den Tom zeggen dat em afschrikt é... Normale ballen kustem altijd :p |
|
|
| BZRK |
Triestig 'album' :nervous:
Bright Morningstar kon er door, maar de rest is gewoon ferm ondermaats.
Carpe Noctum  |
|
|
| DJ Sid |
Sorry maar deze trailer is écht wel vet gemaakt naar mijn mening!
Alleen die vervelende stem :nervous:
http://www.id-t.com/tiesto/clip/
maar de beelden zijn :eyes:
wel nog een minpuntje: ze zijn Hasselt precies vergeten.. komt nog voor Arnhem ... :/ |
|
|
| Blue Sky 99 |
| ^ dat filmpje: van lik op stuk geven gesproken :p |
|
|
| Config |
Haha, ze zijn België gewoon 'vergeten'
Kzou graag eens weten wat het aandeel van 'de wind' is in het album 'Elements of Life' :p |
|
|
|
|