return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Tiësto - Elements Of Life (het album) (pg. 5)
View this Thread in Original format
MikeVee
Schiet weer eens op de boodschapper. 95% van de artikels op hln.be komen integraal van een persbureau. In dit geval van het Nederlandse Novum.
Gemakkelijk om af te geven op de site van HLN terwijl die knal dezelfde artikels posten als te lezen zijn op die van het o zo goede de standaard, de morgen, ... . enkel posten die geen artikels over bijv. Tiësto aangezien hun lezers daar geen interesse voor hebben.
FredNova
Ik vind het album zeer degelijk... en EOL lijkt me enkel slecht ge-edit voor het album maar denk dat een langere versie zeker gaat aanslaan bij zijn publiek (en dat gaat nu eenmaal van zacht tot hard en van jong tot oud)
Push2005
Die kick-off party was best vet :eyes:
Lang geleden dat ik nog zo gesprongen heb, hehe :)

Eerste anderhalfuur was een lekkere mix van house & NEOTRANCE :p; het laatste uur was lekker knallende trance/techtrance :crazy:

Zo mag em in België ook spelen!
Xilver
fanboyke
Push2005
quote:
Originally posted by Xilver
fanboyke

Kus mijn kale ballen
Antony
scheerde gij u ballen?
Push2005
quote:
Originally posted by Antony
scheerde gij u ballen?

Nee, gij ?

Kmoest toch iets op den Tom zeggen dat em afschrikt é... Normale ballen kustem altijd :p
Antony
ik epileer :o
BZRK
Triestig 'album' :nervous:

Bright Morningstar kon er door, maar de rest is gewoon ferm ondermaats.
Carpe Noctum
DJ Sid
Sorry maar deze trailer is écht wel vet gemaakt naar mijn mening!

Alleen die vervelende stem :nervous:

http://www.id-t.com/tiesto/clip/

maar de beelden zijn :eyes:

wel nog een minpuntje: ze zijn Hasselt precies vergeten.. komt nog voor Arnhem ... :/

Blue Sky 99
^ dat filmpje: van lik op stuk geven gesproken :p
Config
Haha, ze zijn België gewoon 'vergeten'

Kzou graag eens weten wat het aandeel van 'de wind' is in het album 'Elements of Life' :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement