|
RIP Robert Armani,toch niet dood
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| Volgens verschillende bronnen zou technolegende Robert Armani op 25 februari overleden zijn. Spijtige zaak want was toch een grote naam in de beginjaren van de house en techno. |
|
|
| MikeVee |
Zijn we meteen van nieuwe Ghost & Armani's gespaard .
Stelde toch al jaren niets meer voor qua producen of sets.
:o |
|
|
| Antony |
toch ook wel 4 dagen na de feiten :p en RIP, voor dak beter wist wask nog wel ne fan van Hit Hard en da soort nummers... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Antony
voor dak beter wist wask nog wel ne fan van Hit Hard en da soort nummers... |
idem. gelukkig is dat ondertussen al jaren geleden. |
|
|
| Push2005 |
Ja, en ge waart (alweer eens) verkeerd. Hij leeft nog. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ja, en ge waart (alweer eens) verkeerd. Hij leeft nog. |
Jammer voor Kristof. :( |
|
|
| Real |
| De zoveelste tegenslag in mijn nog prille leventje. |
|
|
| Loraine |
| Who the fak is Robert Armani? :nervous: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Loraine
Who the fak is Robert Armani? :nervous: |
Meen je dat nu? |
|
|
| The_G0dfather |
| haha, wat 'n thread als ie ni eens dood is :stongue: |
|
|
| Peristaltiek |
Hij stopt wel met spinnen :)
(bron id&t ofzo) |
|
|
|
|