return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Its All Gone Pete Tong (pg. 3)
View this Thread in Original format
uzi
סוף סוף ראיתי את הסרט ועכשיו אני חייב להגיב!

לא אהבתי:
1) לא הכרתי את פרנקי ויילד לפני הסרט וגם עכשיו לא מעניין אותי מי הוא.
2) הסרט מתאר בן אדם מגעיל שנשאר פחות או יותר ככה גם אחרי שהתעושש.
3) הסרט, לדעתי, ממש לא מחמיא לסצנה ולמוזיקה.
4) כסרט קולנוע, שורה תחתונה, הוא דבילי!
5) מרגישים שזה סרט מסחרה, הכל פרסום ופוזה.
6) ממש לא הבנתי למה אתם מתלהבים ממנו.

אהבתי:
1) ריגש אותי להעריך מחדש את חוש השמיעה שלי.
2) ריגש אותי לראות שהוא "התגבר" ומצא את עצמו מחדש.
3) ריגש אותי להעריך מחדש כמה מוזיקה עושה לי טוב בחיים.
4) רעיון טוב לסרט, אבל ברור שהוא קומי, מוקצן וחרטא!

שורה תחתונה:
כל תוכנית של ארמין, אפילו הגרועה ביותר, מוצלחת יותר מהמוזיקה בסרט.
כל סרט הכי עלוב בכיכובו של טום האנקס מוצלח יותר מהסרט הזה.
לא הייתי ממליץ לאף אחד לראות אותו, גם אם הוא מעריץ ענק של פראנקי.
Glenn-Holmes
אבל אין פראנקי! :D

אני עדיין רוצה לראות ולהווכח בעצמי
ובאשר לפסקול אני כמעט בטוח במאה אחוז שהסיבה היחידה שהוא כל כך הפריע לך באוזן היא שזה סגנון שאתה לא מכיר ולא מתחבר אליו
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אבל אין פראנקי! :D

אני עדיין רוצה לראות ולהווכח בעצמי
ובאשר לפסקול אני כמעט בטוח במאה אחוז שהסיבה היחידה שהוא כל כך הפריע לך באוזן היא שזה סגנון שאתה לא מכיר ולא מתחבר אליו


לפני כן חשבתי שזה קרה למישהו והמציאו סרט דימיוני בעיקבות זה.
עכשיו אפשר לסכם את זה כסרט פלצני, הוא טוב רק בשביל להרוג שעה וחצי.
romigi
עזבו אותכם שטויות לכו תראו את קוין ופרי קורעים את איביזה.. סרט דבילי ברמות אבל מצחיק עד דמעות.. הסצינה שם באמנזיה פשוט רוצחת..
Glenn-Holmes
אוי רומן תתבייש לך שצחקת על ההומור שלי
סרט עם הומור תת רמה
לא מצחיק בכלל
שחקנים בריטים מגוחכים
ועם זאת זה זוכה אצלי בפרס הפסקול הכי מרגש ששמעתי בסרט אי פעם
uzi
remigi
דיי צודק, כי זה סרט יותר משעשע.
romigi
עוזי היקר ביום שיקראו לי על שם משחק פלסטיקים קטנים אני באמת יעדיף להפסיק לנשום
Flotser
quote:
Originally posted by romigi
עזבו אותכם שטויות לכו תראו את קוין ופרי קורעים את איביזה.. סרט דבילי ברמות אבל מצחיק עד דמעות.. הסצינה שם באמנזיה פשוט רוצחת..


נכון!
סרט ענק! :)

ואת
Its All Gone Pete Tong
ראיתי בערך עד האמצע ונמאס לי שזה כמעט אף פעם לא קורה לי...
אולי מתישהו שיהיה לי ממש משעמם אני אמשיך להסתכל
black_mammmba
הקפצה ---

הערב בשבת
YES3
לקראת חצות הסרט שוב.

אני אישית ממליץ עליו.
Glenn-Holmes
ורק אני עדיין לא ראיתי אותו...

כשיהיה בהוט אני אשמח אם מישהו יוכל לתת תזכורת כאן שוב

DJMIKE
סתם קטלתם אותו, דווקא די נהניתי מהסרט, החצי הראשון באמת מגעיל אבל זה מוגזם בכוונה
מומלץ לראות
ובאמצע יש את רוק יור באדי רוק של פרי ובסוף את
Reflekt - Need To Feel Loved
בהתחלה גם קצת שייפשיפטרס
אז עדיין אחלה
Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ורק אני עדיין לא ראיתי אותו...

כשיהיה בהוט אני אשמח אם מישהו יוכל לתת תזכורת כאן שוב


אילן, ניראה לי יותר תאהב את היומן טראפיק:

http://www.youtube.com/watch?v=IwxX...related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=stPK5vSbWsg

SAFE AS !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement