|
איירבייס בישראל 2.3.2007 - חלק א
|
View this Thread in Original format
| uzi |
תיעוד היום הראשון, 2.3.2007 יום שישי, של איירבייס בישראל.
היינו ברדיו 99 והיו שם המפיקים וחברים מהפורום של 99, אמרתי להם הרבה תודות והרבה ברכות על שהביאו את הבחור שיושב לצידם. בחצות איירבייס ניגן ברדיו 45 דקות מלודיק טראנס וברבע שעה אחרונה קצת יותר קשה (טק טראנס כזה). דברנו איתו וצחקנו איתו הרבה, הבחור (בן 26) מנסה להגמל מעישון, בבית הולך לו יותר בקלות ובגלל שהוא עכשיו בארץ אז הוא מתרגש וקשה לו להתמיד. משיחה אישית שהייתה לי איתו מסתבר שהוא זוכר אותי במשך יותר מ 5 שנים של אימיילים וצ'אט-ים שונים וכל מני דברים ששלחתי לו באינטרנט. הוא אומר שהוא שרוף מלודי\אפליפטינג, שזה חשוב לו מאוד ושזה ההפקות שהוא הכי טוב בהם והכי מרגשות אותו. בסביבות 3:30 בבוקר הוא עלה לנגן בזונה בחולון. המועדון היה מלא אנשים (רובם רוסים כמובן) רובם בתחפושות, קהל ממש יפה. המועדון היה מקשט מדליק לאללה! היה ממש בילוי כייפי! הסאונד מעט חזק אבל ג'אזפר הלמיך מעט ושמעו דווקא לא רע! הקהל נהנה והייתה אויירה מעולה! הוא ניגן כמו ברדיו, 75% מלודי ו 25% קצת קשה יותר בסיום. רוברט גיטלמן עלה אחריו ב 5 בבוקר ונתן סט טראנס מלודי ואיכותי. היה אגדה! היה מרגש! היה אדיר! היה מקסים! בין החוויות המרגשות ביותר שהיו לי בחיים. ההופעות של איירבייס היו אולי מהטובות ביותר שחוויתי בחיים שלי (בינתיים רק בארץ). הוא אומן אדיר, מפיק מעולה, תקליטן נהדר, ים של כישרון וצינעה! הוא בחור שקט, נעים מאוד, נחמד וממש חבר'מן. מי שלא יבוא היום להרצליה יפספס את ההופעה של האומן הכי אדיר שדרך פה! תגידו מה שתגידו, לדעתי הוא הרבה יותר טוב מארמין ופרי וכל המפורסמים!
הינה ספריה עם מגוון של תמונות מהרדיו ומזונה:
http://www.geocities.com/s_uzi_s/airbase/
* עידכנתי את האתר עם תמונות מהמסיבה של 99. אם האתר לא זמין נסו שוב עוד כמה שעות. |
|
|
| DJMIKE |
אכן חוויה סוריאליסטית :D
היו כמה חבר'ה מכאן בזונה אתמול
נגון (החלק שאותו אני זוכר):
Intro
Andain - Summer Calling (Airwave Club Mix)
Airbase - Genie (2007 Remix)
Airbase - Escape
Narthex - Bully אנשים התפרקו פה לחתיכות
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Airbase Remix?)
Marc Marberg With Kyau & Albert - Megashira
Armin van Buuren vs. Rank1 - This World Is Watching Me (Cosmic Gate Remix)
Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix)
ד"א
היום יהיה הרבה יותר חזק
:crazy: |
|
|
| Viperon |
Marc Marberg With Kyau & Albert - Megashira
גועל נפש של טראק מקווה שהוא לא ינגן אותו היום |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by Viperon
Marc Marberg With Kyau & Albert - Megashira
גועל נפש של טראק מקווה שהוא לא ינגן אותו היום |
לדעתי טראק סבבה לגמרי..
יאללה עוד 5 דקות אני יוצא לתחנהה:D :D :D |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Airbase Remix?) |
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (dark matter remix)
זה רמיקס שמסתתר מאחוריו רז ניצן שחיי בהולנד ועוד בחור הולנדי נוסף. |
|
|
| Airbase |
Immediate Music - Hymn vs Andain - Summer Calling (Airwave Club Mix) Intro Bootleg
Airbase - Genie 2007
Airbase - Escape
Narthex - Bully (Parc Remix)
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Dark Matter Remix)
Marc Marberg With Kyau & Albert - Megashira
Armin van Buuren vs. Rank1 - This World Is Watching Me (Cosmic Gate Remix)
Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix)
Thanks everyone for showing up. It was awesome :) |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by Airbase
Immediate Music - Hymn vs Andain - Summer Calling (Airwave Club Mix) Intro Bootleg
Airbase - Genie 2007
Airbase - Escape
Narthex - Bully (Parc Remix)
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Dark Matter Remix)
Marc Marberg With Kyau & Albert - Megashira
Armin van Buuren vs. Rank1 - This World Is Watching Me (Cosmic Gate Remix)
Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix)
Thanks everyone for showing up. It was awesome :) |
This is your tracklist from Zona Club @ Holon.
Can you post here your tracklist from your set at boggie Club(Herzliyya)? |
|
|
| uzi |
מאוד נהנתי, מאוד התרגשתי, היה כיף עצום לראות אותכם, לראות את איירבייס ולקפוץ איתכם בטראקים!
עידכנתי את האתר, אם הוא לא זמין תנסו שוב עוד כמה שעות. :D |
|
|
| Airbase |
| quote: | Originally posted by Viperon
This is your tracklist from Zona Club @ Holon.
Can you post here your tracklist from your set at boggie Club(Herzliyya)? |
I was so excited that I forgot what I played :) I know I played a lot of my own productions though, like Garden State, Medusa, Escape, Genie 2007, Bully, Bells Of Tiananmen Remix etc. Also Maoris bootleg of Technotronics - Pump Up The Jam... what more what more... Cosmic Gate Mix of This World Is Watching You... Megashira... hmm, thats what I can remember :)
// Jezper |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by Airbase
I was so excited that I forgot what I played :) I know I played a lot of my own productions though, like Garden State, Medusa, Escape, Genie 2007, Bully, Bells Of Tiananmen Remix etc. Also Maoris bootleg of Technotronics - Pump Up The Jam... what more what more... Cosmic Gate Mix of This World Is Watching You... Megashira... hmm, thats what I can remember :)
// Jezper |
you also played Control Freak and Wall Of Sound :)
btw i don't think you've played genie 2007, but i never heard this track so maybe i just don't remember.. |
|
|
| uzi |
| jezper, check out the private massege i sent you in trance addict. :D |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by uzi
jezper, check out the private massege i sent you in trance addict. :D |
Uzi get lost jazper is mine!!!
:whip:
:wtf: |
|
|
|
|