return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אנשים מי רוצה Tony Hawk 3 (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

ועוד משהו שמעצבן אותי שזה אני ממשיך מביא דברים למישו אהההםם אאהההם ושקל לא מקבל בחזרה אהההםםם אההםם

איזה זבל


R u talking 2 me ?
arik
FLOSTER אחי!!!
זה לא מתחבר לי לאף סרבר
אולי תן את האי סי קיו שלך
כדי שתוכל לעזור לי
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook


R u talking 2 me ?


לא!!!

טפו טפו טפו

נשמה
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


לא!!!

טפו טפו טפו

נשמה


חמודד
ניסיתי את החמור
לא מתחבר
Agent-Fire
החמור היא תוכנה די מפגרת :confused:
לשרתים היא לא מתחברת, אבל איכשהו היא התחילה להוריד משהו


לא קשור: הורדתי אתמול תקליפ של מארקו וי - גודד
:)
סרט מצוייר יפני
:stongue:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Agent-Fire
החמור היא תוכנה די מפגרת :confused:
לשרתים היא לא מתחברת, אבל איכשהו היא התחילה להוריד משהו


לא קשור: הורדתי אתמול תקליפ של מארקו וי - גודד
:)
סרט מצוייר יפני
:stongue:


פשוט קליפ קטלנייייייי
ביחוד הקטע בסוף
:)
Flotser
quote:
Originally posted by arik
FLOSTER אחי!!!
זה לא מתחבר לי לאף סרבר
אולי תן את האי סי קיו שלך
כדי שתוכל לעזור לי


73847755

ו
Agent-Fire

אני יודע שאנשים אומרים את זה... רק בגלל שהם לא מצליחים להתחבר לסרבר, אבל איןם לך מושג מה אתה מפסיד. תאמין לי ניסיתי הכל הורדתי מאתרים, ממירק, מכל מקום,
החמור זה הכי הכי טוב שבעולם, אם תשקיע קצת לעשות שזה יעבוד לך , תאמין לי לא תצטער.
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Flotser
Agent-Fire

אני יודע שאנשים אומרים את זה... רק בגלל שהם לא מצליחים להתחבר לסרבר, אבל איןם לך מושג מה אתה מפסיד. תאמין לי ניסיתי הכל הורדתי מאתרים, ממירק, מכל מקום,
החמור זה הכי הכי טוב שבעולם, אם תשקיע קצת לעשות שזה יעבוד לך , תאמין לי לא תצטער.


כשיהיה לי אינטרנט מהיר אני יתחיל להשקיע בחמור
:)
בנתיים גם עם הוא יעבוד הוא לא יעזור לי בהרבה
DJ-Energy
חמור!!?!?
על מה אתם מדברים?!?!?!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ועוד משהו שמעצבן אותי שזה אני ממשיך מביא דברים למישו אהההםם אאהההם ושקל לא מקבל בחזרה אהההםםם אההםם

איזה זבל


בסדר הבנו מוש
אתה יכול לשתוק

נמאס לי כל היום אתה מקטר
אמרתי לך 50 אלף פעם
תביא לי איזה
FXPABLE PUB
שאני בטוח שלך

הסקאנר המעולה
לא יהיה בעיה למצוא
ואני יעביר לך מה שאתה רוצה
בנתיים עד שאתה לא מביא לי אני לא יכול להביא לך
ולא אני לא יפתח ת'אפ טי פי כי זה יעביר במהירות מסריחה

:whip: :whip: :whip:

MoSH_MaN
כי אני לא יודע מה אבל אתה חתיכת ילד זבל שאתה מעיז לבקש ממני דברים ואתה לא מחזיר לי כלום


אני גם יכלתי להגיד לך אותו דבר ואל עשיתי אותו

פתחתי FTP
מצאתי לך כתובת

עכשיו שאני בזבל ואתה בשיא אתה שם זין
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כי אני לא יודע מה אבל אתה חתיכת ילד זבל שאתה מעיז לבקש ממני דברים ואתה לא מחזיר לי כלום


אני גם יכלתי להגיד לך אותו דבר ואל עשיתי אותו

פתחתי FTP
מצאתי לך כתובת

עכשיו שאני בזבל ואתה בשיא אתה שם זין


שם זין????
שמע מוש יש הבדל בין לקבל אפ טי פיים של
FXP BOARD
ואפ טי פי פרטי של קבוצה!!!

דבר כזה אני לא יכול להביא לך!!
מצטער אמרתי לך כבר אלף פעם
תגיד זה כזה קשה למצוא
FXPABLE Pub
בימינו?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement