|
אנשים מי רוצה Tony Hawk 3 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ועוד משהו שמעצבן אותי שזה אני ממשיך מביא דברים למישו אהההםם אאהההם ושקל לא מקבל בחזרה אהההםםם אההםם
איזה זבל |
R u talking 2 me ? |
|
|
| arik |
FLOSTER אחי!!!
זה לא מתחבר לי לאף סרבר
אולי תן את האי סי קיו שלך
כדי שתוכל לעזור לי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
R u talking 2 me ? |
לא!!!
טפו טפו טפו
נשמה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא!!!
טפו טפו טפו
נשמה |
חמודד
ניסיתי את החמור
לא מתחבר |
|
|
| Agent-Fire |
החמור היא תוכנה די מפגרת :confused:
לשרתים היא לא מתחברת, אבל איכשהו היא התחילה להוריד משהו
לא קשור: הורדתי אתמול תקליפ של מארקו וי - גודד
:)
סרט מצוייר יפני
:stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
החמור היא תוכנה די מפגרת :confused:
לשרתים היא לא מתחברת, אבל איכשהו היא התחילה להוריד משהו
לא קשור: הורדתי אתמול תקליפ של מארקו וי - גודד
:)
סרט מצוייר יפני
:stongue: |
פשוט קליפ קטלנייייייי
ביחוד הקטע בסוף
:) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by arik
FLOSTER אחי!!!
זה לא מתחבר לי לאף סרבר
אולי תן את האי סי קיו שלך
כדי שתוכל לעזור לי |
73847755
ו
Agent-Fire
אני יודע שאנשים אומרים את זה... רק בגלל שהם לא מצליחים להתחבר לסרבר, אבל איןם לך מושג מה אתה מפסיד. תאמין לי ניסיתי הכל הורדתי מאתרים, ממירק, מכל מקום,
החמור זה הכי הכי טוב שבעולם, אם תשקיע קצת לעשות שזה יעבוד לך , תאמין לי לא תצטער. |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Flotser
Agent-Fire
אני יודע שאנשים אומרים את זה... רק בגלל שהם לא מצליחים להתחבר לסרבר, אבל איןם לך מושג מה אתה מפסיד. תאמין לי ניסיתי הכל הורדתי מאתרים, ממירק, מכל מקום,
החמור זה הכי הכי טוב שבעולם, אם תשקיע קצת לעשות שזה יעבוד לך , תאמין לי לא תצטער. |
כשיהיה לי אינטרנט מהיר אני יתחיל להשקיע בחמור
:)
בנתיים גם עם הוא יעבוד הוא לא יעזור לי בהרבה |
|
|
| DJ-Energy |
חמור!!?!?
על מה אתם מדברים?!?!?! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ועוד משהו שמעצבן אותי שזה אני ממשיך מביא דברים למישו אהההםם אאהההם ושקל לא מקבל בחזרה אהההםםם אההםם
איזה זבל |
בסדר הבנו מוש
אתה יכול לשתוק
נמאס לי כל היום אתה מקטר
אמרתי לך 50 אלף פעם
תביא לי איזה
FXPABLE PUB
שאני בטוח שלך
הסקאנר המעולה
לא יהיה בעיה למצוא
ואני יעביר לך מה שאתה רוצה
בנתיים עד שאתה לא מביא לי אני לא יכול להביא לך
ולא אני לא יפתח ת'אפ טי פי כי זה יעביר במהירות מסריחה
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| MoSH_MaN |
כי אני לא יודע מה אבל אתה חתיכת ילד זבל שאתה מעיז לבקש ממני דברים ואתה לא מחזיר לי כלום
אני גם יכלתי להגיד לך אותו דבר ואל עשיתי אותו
פתחתי FTP
מצאתי לך כתובת
עכשיו שאני בזבל ואתה בשיא אתה שם זין |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כי אני לא יודע מה אבל אתה חתיכת ילד זבל שאתה מעיז לבקש ממני דברים ואתה לא מחזיר לי כלום
אני גם יכלתי להגיד לך אותו דבר ואל עשיתי אותו
פתחתי FTP
מצאתי לך כתובת
עכשיו שאני בזבל ואתה בשיא אתה שם זין |
שם זין????
שמע מוש יש הבדל בין לקבל אפ טי פיים של
FXP BOARD
ואפ טי פי פרטי של קבוצה!!!
דבר כזה אני לא יכול להביא לך!!
מצטער אמרתי לך כבר אלף פעם
תגיד זה כזה קשה למצוא
FXPABLE Pub
בימינו? |
|
|
|
|