|
אממ
|
View this Thread in Original format
| SiLvErSkY |
למה אתם לא משחררים את הווינילים שלכם?
כאילו
עושים RIP
ומשחררים לקבוצות שיחרור... זה חזק אש
אחרי כמה שיחרורים כבר יש לכם אקססים לקבוצות שיחרור למניהן
bmi,pow,pulse,mtc
אבל הווינלים חייבים להיות חדשים. |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
למה אתם לא משחררים את הווינילים שלכם?
כאילו
עושים RIP
ומשחררים לקבוצות שיחרור... זה חזק אש
אחרי כמה שיחרורים כבר יש לכם אקססים לקבוצות שיחרור למניהן
bmi,pow,pulse,mtc
אבל הווינלים חייבים להיות חדשים. |
אוי אחי
למה להיות טיפש??
אין סיכוי שיש כאן מישהו שמקבל פרומו ווינלים!!!
:rolleyes: |
|
|
| Scorchio |
דווקא יש לי חבר שיש לו פרומו של
Rank 1 - Awakening [DJ Tiesto Remix]
פרומו הכי מוגבל שיש
אבל הוא בחיים לא יעשה לזה ריפ |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
דווקא יש לי חבר שיש לו פרומו של
Rank 1 - Awakening [DJ Tiesto Remix]
פרומו הכי מוגבל שיש
אבל הוא בחיים לא יעשה לזה ריפ |
כן אני בטוח
:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
לא הבנתי למה הטרד הדבילי הזה
במיוחד עם שם כל כך חביב :)
אבל סילבסקי שים לב שכל ריפ שמפרסים פה שייך כבר לקבוצת שיחרור
ולא פרטי |
|
|
| MoSH_MaN |
יש אנשים עם פרומאים
ניר גולדשלאגר...
והוא מביא מלא שירים לחבר שלו שלא מסכים לשלוח לי
הוא יכול לעשות ריפים והוא לא עושה |
|
|
| SiLvErSkY |
מצטער על פתיחת שתי הטרדים...
בעיקרון התכוונתי לעשות ריפלי
ולא שמתי לב שלחצתי ניו טרייד מרוב עייפות
סורי....
עכשיו
אממ מוש, אני מכיר את ניר גולדשלאגר אישית בערך ולפי דעתי הוא לא בשיא... אממ בקשר לשיחרורים אנ'לא חושב שהוא יכול לשחרר כי הוא יותר לוקח סטים ועושה מהם ריפים לטראקים יחידים... קיצר הוא גם לא אחד שבנוי לזה.
יש לי שתי חברים שמשחררים טראקים....
הם מזמינים תווינילים מחול עושים ריפ וסלמטק. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
מצטער על פתיחת שתי הטרדים...
בעיקרון התכוונתי לעשות ריפלי
ולא שמתי לב שלחצתי ניו טרייד מרוב עייפות
סורי....
עכשיו
אממ מוש, אני מכיר את ניר גולדשלאגר אישית בערך ולפי דעתי הוא לא בשיא... אממ בקשר לשיחרורים אנ'לא חושב שהוא יכול לשחרר כי הוא יותר לוקח סטים ועושה מהם ריפים לטראקים יחידים... קיצר הוא גם לא אחד שבנוי לזה.
יש לי שתי חברים שמשחררים טראקים....
הם מזמינים תווינילים מחול עושים ריפ וסלמטק. |
ואתה לא משתף אותנו בזה!??!
תתבייש לך :) |
|
|
| yahel222 |
פחחח גולדשלאגר
הכי מכוער בארץ
חסר מושג סתם ילד פישר עם כסף שחושב שהוא מישהו
גם פה יש כאלה....אם מישהו פעם שמע על די ג'יי חי ברבי
ילד חרא בכתה י"א שיש לו אאודי טיטי משלו....
ציוד שגם לטיסטו אין....
סתם פישרים מסריחים |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואתה לא משתף אותנו בזה!??!
תתבייש לך :) |
אין לי כח כך במה לשתף... הם משחררים את זה לקבוצות שיחרור.
והם היחידים שמקבלים מהם אקסס לאפ טי פי שלהם
אפ טי פי לפי איי פי |
|
|
| Gil Shwarts |
כל הקטע בפרומוים הוא הכסף כדי להביא ת'וינילים מחו"ל
למי שיש כסף, יש גישה
ככה זה
עדיף שיהיו לכם חברים עם כסף :) |
|
|
|
|