return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אממ
View this Thread in Original format
SiLvErSkY
למה אתם לא משחררים את הווינילים שלכם?

כאילו
עושים RIP
ומשחררים לקבוצות שיחרור... זה חזק אש
אחרי כמה שיחרורים כבר יש לכם אקססים לקבוצות שיחרור למניהן
bmi,pow,pulse,mtc

אבל הווינלים חייבים להיות חדשים.
DJ-Energy
quote:
Originally posted by SiLvErSkY
למה אתם לא משחררים את הווינילים שלכם?

כאילו
עושים RIP
ומשחררים לקבוצות שיחרור... זה חזק אש
אחרי כמה שיחרורים כבר יש לכם אקססים לקבוצות שיחרור למניהן
bmi,pow,pulse,mtc

אבל הווינלים חייבים להיות חדשים.


אוי אחי
למה להיות טיפש??

אין סיכוי שיש כאן מישהו שמקבל פרומו ווינלים!!!
:rolleyes:
Scorchio
דווקא יש לי חבר שיש לו פרומו של
Rank 1 - Awakening [DJ Tiesto Remix]
פרומו הכי מוגבל שיש
אבל הוא בחיים לא יעשה לזה ריפ
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio
דווקא יש לי חבר שיש לו פרומו של
Rank 1 - Awakening [DJ Tiesto Remix]
פרומו הכי מוגבל שיש
אבל הוא בחיים לא יעשה לזה ריפ


כן אני בטוח
:rolleyes:
DjChook
לא הבנתי למה הטרד הדבילי הזה
במיוחד עם שם כל כך חביב :)

אבל סילבסקי שים לב שכל ריפ שמפרסים פה שייך כבר לקבוצת שיחרור
ולא פרטי
MoSH_MaN
יש אנשים עם פרומאים

ניר גולדשלאגר...

והוא מביא מלא שירים לחבר שלו שלא מסכים לשלוח לי

הוא יכול לעשות ריפים והוא לא עושה
SiLvErSkY
מצטער על פתיחת שתי הטרדים...
בעיקרון התכוונתי לעשות ריפלי
ולא שמתי לב שלחצתי ניו טרייד מרוב עייפות
סורי....

עכשיו
אממ מוש, אני מכיר את ניר גולדשלאגר אישית בערך ולפי דעתי הוא לא בשיא... אממ בקשר לשיחרורים אנ'לא חושב שהוא יכול לשחרר כי הוא יותר לוקח סטים ועושה מהם ריפים לטראקים יחידים... קיצר הוא גם לא אחד שבנוי לזה.
יש לי שתי חברים שמשחררים טראקים....
הם מזמינים תווינילים מחול עושים ריפ וסלמטק.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by SiLvErSkY
מצטער על פתיחת שתי הטרדים...
בעיקרון התכוונתי לעשות ריפלי
ולא שמתי לב שלחצתי ניו טרייד מרוב עייפות
סורי....

עכשיו
אממ מוש, אני מכיר את ניר גולדשלאגר אישית בערך ולפי דעתי הוא לא בשיא... אממ בקשר לשיחרורים אנ'לא חושב שהוא יכול לשחרר כי הוא יותר לוקח סטים ועושה מהם ריפים לטראקים יחידים... קיצר הוא גם לא אחד שבנוי לזה.
יש לי שתי חברים שמשחררים טראקים....
הם מזמינים תווינילים מחול עושים ריפ וסלמטק.


ואתה לא משתף אותנו בזה!??!
תתבייש לך :)
yahel222
פחחח גולדשלאגר
הכי מכוער בארץ
חסר מושג סתם ילד פישר עם כסף שחושב שהוא מישהו
גם פה יש כאלה....אם מישהו פעם שמע על די ג'יי חי ברבי
ילד חרא בכתה י"א שיש לו אאודי טיטי משלו....
ציוד שגם לטיסטו אין....

סתם פישרים מסריחים
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by Hell_Copter


ואתה לא משתף אותנו בזה!??!
תתבייש לך :)



אין לי כח כך במה לשתף... הם משחררים את זה לקבוצות שיחרור.
והם היחידים שמקבלים מהם אקסס לאפ טי פי שלהם

אפ טי פי לפי איי פי

Gil Shwarts
כל הקטע בפרומוים הוא הכסף כדי להביא ת'וינילים מחו"ל
למי שיש כסף, יש גישה
ככה זה

עדיף שיהיו לכם חברים עם כסף :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement