|
Armada Night : Armin And Dubfire @ Westergas Fabriek 31-03-07 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
het geluid in de gas kan super zijn! maar het ligt er idd erg aan wat je neerzet aan spullen
ik hop er zelf de avond rond met mijn foto camera voor flock |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
hoe is het geluid eigenlijk in die ronde tent? beetje goed of hangt dat van dhr van buuren zijn budget aan geluidssystem af? |
het geluid is egt vet bij awakenings was desound ook super !! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
ben zeer benieuwd volgende week.
heb er veel zin in. |
|
|
| Botol&Cebok |
| ik ook kan niet w8ten 28 ste naar de panama sander van doorn ! |
|
|
| Fresh Prince |
| Any meetup planned, anyone, 6 days to go |
|
|
| Botol&Cebok |
| there was a meet up i thought right vooraan but that was for the partyflock people |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
ik ook kan niet w8ten 28 ste naar de panama sander van doorn ! |
Jij bent veels te jong voor de panama, voor je het weet word je geweigerd. |
|
|
| Remy D |
| hahaha ik lach me stuk om deze thread, wat aan gast.. :haha: |
|
|
| Fresh Prince |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
there was a meet up i thought right vooraan but that was for the partyflock people |
I am on partyflock as well, it's just that my dutch is not so good :p |
|
|
| SonnyM |
| Yessssssss, overmorgen is het dan gelukkig al weer zo ver..:crazy: |
|
|
| Piet |
2 NYTA's arriving Saturday in Holland. We are going to try and find our way to this. Anyone going from Utrecht?
Is there a best way to get tickets? (online, door, promoter, TA...) |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by magrec
Jij bent veels te jong voor de panama, voor je het weet word je geweigerd. |
haha ja dats erg kut hopen dat k dan maar niet geweigerd word |
|
|
|
|