|
Alles Gute zum Geburtstag ShellSh0ck!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| LuNaSeA |


and one of my personal faves...

:disbelief :clown: :toothless :tongue2 |
|
|
| LuNaSeA |
| quote: | Originally posted by Sir. Lunchalot
All the best! :)
Auch in NYC unterwegs die Tage? Vielleicht sieht man sich ja irgendwo mal... :) |
not yet- i'll be on my way to berlin in a few hours but he will probably be coming to nyc at the end of march :) |
|
|
| Inyrie |
Lowl, Luna, just the funniest pics :D
More! :D |
|
|
| Sir. Lunchalot |
| quote: | Originally posted by LuNaSeA
not yet- i'll be on my way to berlin in a few hours but he will probably be coming to nyc at the end of march :) |
Ah! Pity I`m leaving for Germany on the 23rd and I won`t return before April 10th... |
|
|
| Tom Paris |
| Dann hier auch meine herzlichsten Glckwünsche :) |
|
|
| Andrew O'Neill |
Happy happy Happy happy B-Day Michael. ;) :cool:
keep rawkin' :wtf: :crazy: |
|
|
| Ian |
| best wishes on your birthday mate :) I'm sure you'll have fun taming the beast tonight (Dani's gonna kill me but it's worth it) :toothless |
|
|
| arctic light |
Alles Gute und viel Spaß beim Feiern. :)
Schon lang keinen Mix mehr von dir gehört btw. :toothless |
|
|
| Kasperhauser |
| Alles Gute wünsch ich dir :) |
|
|
| Overseas |
| all the best man! :) See you VERY soon und dann gibste einen aus :D |
|
|
| arturob |
happy birthdY michi!!!!
wish you the best from Miami!!!
x artu |
|
|
| Tommi [77] |
| Alles Gute zum Geburtstag Michi und feier schön :) Sauf dir ma ordentlich einen :D |
|
|
|
|