return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Eddie!! Eddie!!! Eddie!!! Eddie!!!
View this Thread in Original format
dj_alfi
En liten fugl hvisket meg i øret at denne karen kommer til OSlo natt til 17 :D:D:D:D:D:D:D:D

edit: hmm hvorfor får jeg ikke embeddet den??

http://www.youtube.com/watch?v=kk08vk8Pt0o
Magnus_L
Håper i grunn på en annen dato. Passer meg ikke så bra :( Kommer Eddie til Norge, så skal jeg dit!
dj_alfi
datoen er nok confirmed hehe
Magnus_L
hørt den hviskingen jeg også..så har allerede spurt etter fri hehe, men så spørs det om det vil passe likevel :rolleyes:
dj_alfi
fuglen hvisket meg i øre igjen at han nektet å spille siden tiesto skal spille i samme by på samme datoo.... :wtf:
netroM
quote:
Originally posted by dj_alfi
fuglen hvisket meg i øre igjen at han nektet å spille siden tiesto skal spille i samme by på samme datoo.... :wtf:


Etter det jeg har hørt, skal Tijs spille på Fornebu natt til 17.
www.russefeber.com
Ariah
skal han spille for russ?? o_O

trodde det kanskje ble litt for mye "technomusikk" for dem jeg ;)
netroM
vi er så heldige å få Jackass-folka og Bob Sinclair også...
deejay.nice
Synd!!

Eddie står høøøøyt på lista!
DJ_Dark
Above & Beyond er jo den natta!


Og Tiësto liker jeg uansett ikke!

dj_alfi
quote:
Originally posted by DJ_Dark

Og Tiësto liker jeg uansett ikke!


tror du han liker deg a?
DJ_Dark
quote:
Originally posted by dj_alfi
tror du han liker deg a?


Neppe.

Men faktisk. Creds til Tiësto for Ten Seconds Before Sunrise! Det beste jeg har hørt fra den kanten på år!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement