return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Trance Energy 2007 var så sinnsykt bra! Noen flere her som var der?
View this Thread in Original format
proxion
Bare lurte på om det var noen flere her inne som var Trance Energy 2007? Det var bare så sinnsykt fett! :-) Gleder meg allerede til neste år!
priveye03
Trance Energy was nutssssssssssssssssssssssssssssss. Sander van Doorn was my highlight of the night and marcel woods grooved it out. Dirty dirty dirty dirty
Trance Night 04
du verden dette har jeg ikke fått med meg...:eek:
satt på hytta den helga pilsa med noen venner
Sjodalf
Det rocka rimelig bra ja! ;)
dj_alfi
kjedet meg ikke hele tiden ihvertfall
Skino
Nei!! Fikk den ikke med meg..:whip: får vente til Cd-en kommer ^^
Kjetil
Var der jeg også, var fett, men kjipt at det var 4 scener, får ikke med deg alt du vil, så er det drit å gå på en av de andre knøttsmå scenene etter du har vert på MainStage, ellers var det kanon.
Sensation var bedre opplevelsesmessig enn Trance Energy, dog TE er kjent for bedre musikk. Gleder meg til lineupen på sensation i år, har billetter til både White og Black :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement