|
Joel Mull och Özgür Can i Malmö på lördag
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |

Club Jericho nu på lördag den 10 mars
någon mer som orkar sig dit? :) |
|
|
| Funfrock |
| Oj det här har jag missat helt. Måste grubbla lite först innan jag bestämmer mig. |
|
|
| Gate 42 |
grymt nice flyer!
hur var kalaset? någon som var där? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Gate 42
grymt nice flyer! |
tänkte precis samma sak :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Gate 42
hur var kalaset? någon som var där? |
ett av Malmös bästa någonsin! Tack Özze!! :D |
|
|
| benni |
| fan jag hade velat gå... men finns det ingen annan som pallar så skiter man i det :rolleyes: |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by benni
fan jag hade velat gå... men finns det ingen annan som pallar så skiter man i det :rolleyes: |
nästa gång är det bara att hojta så ses vi där inne! :) |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
nästa gång är det bara att hojta så ses vi där inne! :) |
sure kompis :) när e nästa gång då, vet du det? |
|
|
| CJ InterCity |
dom har ju fester sådär var-varannan månad... så det är bara att hålla ögonen öppna ;)
för övrigt har jag och några polare en grej på gång vid Buddha Lounge inom kort... mer info snarast :) |
|
|
| benni |
| jag är sugen på slagthuset festival igen |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by benni
jag är sugen på slagthuset festival igen |
Lätt. Har Ace Event inte något på G i maj igen eller är det bara jag som har drömt lustiga dagdrömmar på jobbet igen? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
för övrigt har jag och några polare en grej på gång vid Buddha Lounge inom kort... mer info snarast :) |
jag hoppas jag har en stående monthly recidency på min inbjudan ;) |
|
|
|
|