|
[30-06-2007] Awakenings Festival
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Area 1 (open stage)
12.00 – 13.30 Melon
13.30 – 15.00 Agoria
15.00 – 16.30 Magda
16.30 – 18.00 Loco Dice
18.00 – 19.00 Joris Voorn (live)
19.00 – 20.30 Green Velvet
20.30 – 22.00 Bart Skils & 2000 and One
22.00 – 00.00 Richie Hawtin
Area 2
10.30 – 12.30 Warren Fellow
12.30 – 13.30 Quince (live)
13.30 – 15.00 Steve Rachmad
15.00 – 16.45 Adam Beyer
16.45 – 18.00 Secret Cinema & Coming Soon (live)
18.00 – 19.30 British Murder Boys
19.30 – 21.00 Robert Hood
21.00 – 22.00 The Advent live
22.00 – 23.30 Cari Lekebusch
Area 3
10.30 – 11.45 Charlton
11.45 – 13.15 Damian Keane & Dave Miller
13.15 – 14.45 Jay Denham
14.45 – 16.15 Joey Beltram
16.15 – 17.45 Dave Clarke
17.45 – 18.45 Miss Djax (live)
18.45 – 20.15 Dj Murphy & Christian Fischer
20.15 – 21.00 O.B.I (live)
21.00 – 22.15 Sven Wittekind & Robert Natus
22.15 – 23.30 Felix Krocher
Area 4
10.30 – 11.45 Nomar
11.45 – 13.00 Boris Werner
13.00 – 14.00 Polder (live)
14.00 – 15.30 Anja Schneider
15.30 – 16.30 Marc Houle (live)
16.30 – 18.00 Pig & Dan
18.00 – 19.00 Martin Buttrich (live)
19.00 – 20.30 Mathias Kaden
20.30 – 21.30 Marek Hemmann (live)
21.30 – 23.30 Wighnomy Brothers
Muzikaal gezien area 4 het vetst, open stage degelijk en de hard stage heeft weer een keer nieuwe namen... |
|
|
| Ultravibe! |
| Zeer vette line-up hoor, vooral de Open wat mij betreft.:eyespop: |
|
|
| Little Theseus |
Hoezo area 4 het meest muzikaal?
Ik zet zo mn vraagtekens bij "polder" en "buttrich" qua naam.
Ben blij dat Beltram, Cari en Loco er zijn :):)
Terecht ook dat er is geeneen van de De Wit gebroeders draait nu :D:D
Binnenkort kaartje halen- ik was te laat met mn kaartje voor t 10 jarig bestaan in de westergas (1 dag :eek: )
Wordt n mooi feestje! |
|
|
| magrec |
Area 4 is muzikaal denk ik wat experimenteler dan de andere area's dat zijn gewoon de "bekende" techno namen. Buttrich, polder , Pig & dan behoren op het moment tot mijn favoriete producers.
Wil niet zeggen dat ik de andere area's niet vet vind hoor, met loco, agoria, cari en the advent :cool: |
|
|
| Kate Manus |
| looking forward to it!! :) |
|
|
| magikb |
| quote: | Originally posted by Kate Manus
looking forward to it!! :) |
I knew I would find you in here at some point :p
*cries in the corner by myself*
LOL |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Zonder twijfel. |
Maal twee.
Snel even kaarten halen.
Eerst het paasweekend maar eens overleven met Remy die afsluit, maar dit wordt ook echt helemaal top. Ieder jaar een moetje! |
|
|
| ATL_Trancer |
| this could be good... :crazy: |
|
|
| Botol&Cebok |
| mmm ziet er wel goed uit hoop dat het mooi weer is die dag |
|
|
|
|