return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
[30-06-2007] Awakenings Festival
View this Thread in Original format
magrec
Area 1 (open stage)
12.00 – 13.30 Melon
13.30 – 15.00 Agoria
15.00 – 16.30 Magda
16.30 – 18.00 Loco Dice
18.00 – 19.00 Joris Voorn (live)
19.00 – 20.30 Green Velvet
20.30 – 22.00 Bart Skils & 2000 and One
22.00 – 00.00 Richie Hawtin

Area 2
10.30 – 12.30 Warren Fellow
12.30 – 13.30 Quince (live)
13.30 – 15.00 Steve Rachmad
15.00 – 16.45 Adam Beyer
16.45 – 18.00 Secret Cinema & Coming Soon (live)
18.00 – 19.30 British Murder Boys
19.30 – 21.00 Robert Hood
21.00 – 22.00 The Advent live
22.00 – 23.30 Cari Lekebusch

Area 3
10.30 – 11.45 Charlton
11.45 – 13.15 Damian Keane & Dave Miller
13.15 – 14.45 Jay Denham
14.45 – 16.15 Joey Beltram
16.15 – 17.45 Dave Clarke
17.45 – 18.45 Miss Djax (live)
18.45 – 20.15 Dj Murphy & Christian Fischer
20.15 – 21.00 O.B.I (live)
21.00 – 22.15 Sven Wittekind & Robert Natus
22.15 – 23.30 Felix Krocher

Area 4
10.30 – 11.45 Nomar
11.45 – 13.00 Boris Werner
13.00 – 14.00 Polder (live)
14.00 – 15.30 Anja Schneider
15.30 – 16.30 Marc Houle (live)
16.30 – 18.00 Pig & Dan
18.00 – 19.00 Martin Buttrich (live)
19.00 – 20.30 Mathias Kaden
20.30 – 21.30 Marek Hemmann (live)
21.30 – 23.30 Wighnomy Brothers


Muzikaal gezien area 4 het vetst, open stage degelijk en de hard stage heeft weer een keer nieuwe namen...
Ultravibe!
Zeer vette line-up hoor, vooral de Open wat mij betreft.:eyespop:
Little Theseus
Hoezo area 4 het meest muzikaal?
Ik zet zo mn vraagtekens bij "polder" en "buttrich" qua naam.
Ben blij dat Beltram, Cari en Loco er zijn :):)
Terecht ook dat er is geeneen van de De Wit gebroeders draait nu :D:D
Binnenkort kaartje halen- ik was te laat met mn kaartje voor t 10 jarig bestaan in de westergas (1 dag :eek: )
Wordt n mooi feestje!
magrec
Area 4 is muzikaal denk ik wat experimenteler dan de andere area's dat zijn gewoon de "bekende" techno namen. Buttrich, polder , Pig & dan behoren op het moment tot mijn favoriete producers.

Wil niet zeggen dat ik de andere area's niet vet vind hoor, met loco, agoria, cari en the advent :cool:
dj_spare
aanwezig :D
Kate Manus
looking forward to it!! :)
magikb
quote:
Originally posted by Kate Manus
looking forward to it!! :)


I knew I would find you in here at some point :p
*cries in the corner by myself*

LOL
basd
Zonder twijfel.
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Zonder twijfel.


Maal twee.
Snel even kaarten halen.
Eerst het paasweekend maar eens overleven met Remy die afsluit, maar dit wordt ook echt helemaal top. Ieder jaar een moetje!
ATL_Trancer
this could be good... :crazy:

Botol&Cebok
mmm ziet er wel goed uit hoop dat het mooi weer is die dag
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement