|
Mon 30/04/07
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Op maandag 30/04/07 zijn er weer veel lekkere parties:
* Get Physical Label Night @ Petrol > M.A.N.D.Y.
* Tom De Neef & Mike Thompson @ The Temple
* 5 Years Culture Club > The Glimmers – Martin Solveig
* Tiga @ Dirty Dancing
* LMS Deluxe @ Brabanthal – Leuven > Green Velvet – Junior Jack & Kid Crème – DJ Delicious & Till West – Discobar Galaxi – Regi & Wout – Sigi - …
* 25 Years DJ Zolex / 15 Years DJ Jean @ Illusion > Kevin Jee - Deg - Peter Novak - Vince - Laurent Warrin - Philip - TC Brain - Seelen - Eric B - Glenn - Olivier Abbeloos - Christophe - Massimo - Edwin Saasen - J. Goldschmitz - Franky Jones - Tom Vain |
|
|
| MikeVee |
Vergeet ook niet:
* Armin's Queensday party @ Garenmarkt leiden > AvB, ... (gratis)
* Dancetour Dordrecht @ Spuiboulevard Dordrecht (gratis)
* Explosive Car Tuning On Tour @ Sotto's en Highstreet :toothless
* Hard Attack @ Complex> Promo, Zany, ...
* Mayday @ Westfalenhalle Dortmund > teveel om op te noemen
Ben er nog niet uit, met de nieuwe opzet van Mayday twijfel ik toch een beetje. Maar het is nog ver weg. |
|
|
| Progrez |
| Illusion wint met marge. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Op maandag 30/04/07 zijn er weer veel lekkere parties:
* Get Physical Label Night @ Petrol > M.A.N.D.Y.
* Tom De Neef & Mike Thompson @ The Temple
* 5 Years Culture Club > The Glimmers – Martin Solveig
* Tiga @ Dirty Dancing
* LMS Deluxe @ Brabanthal – Leuven > Green Velvet – Junior Jack & Kid Crème – DJ Delicious & Till West – Discobar Galaxi – Regi & Wout – Sigi - …
|
The place to be voor élke tranceaddict :tongue3
Tof dat je ons daar telkens weer van op de hoogte houd |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Progrez
Illusion wint met marge. |
Illusion sucks
Complex ftw :crazy: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
The place to be voor élke tranceaddict :tongue3
Tof dat je ons daar telkens weer van op de hoogte houd |
De volgende zeven weken worden echt een marteling. Wil jij in mijn plaats een keuze maken? Ik zal het zelf niet aankunnen een beslissing te nemen. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Push2005
The place to be voor élke tranceaddict :tongue3
Tof dat je ons daar telkens weer van op de hoogte houd |
Dat is geen probleem. Zo krijg je ook eens de kans om naar muziek te luisteren van een hoger niveau:) |
|
|
| Devilex |
Muziek beluisterd door mensen die denken dat ze op een hoger niveau zitten zul je bedoelen?
De opbouw en emoties die in bepaalde tranceplaten zitten vindt je niet in wat crappy elektro hoor. |
|
|
| Pumaz |
Tiga zit zelfs lager dan Nederland wat niveau betreft :p
Geografisch gezien natuurlijk :gsmile: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Dat is geen probleem. Zo krijg je ook eens de kans om naar muziek te luisteren van een hoger niveau:) |
Wa zit gij dan in godsnaam nog op Tranceaddict te doen als ge het toch te laag vind voor uzelf. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Devilex
De opbouw en emoties die in bepaalde tranceplaten zitten vind je niet in wat crappy elektro hoor. |
|
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Xilver
Wa zit gij dan in godsnaam nog op Tranceaddict te doen als ge het toch te laag vind voor uzelf. |
alle alle, sebiet krijgde weer comentaar, ge moet da me zijden handschoentjes aanpakken;) |
|
|
|
|