|
Tiesto - Elements Of Life
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
אחרי שמיעה של כל האלבום
בושה וחרפה
גועל נפש
אין שם טראק אחד שמתקרב לטראנס
וגם אם כן זה מסחרה מטורפת שהייתי מתבייש לשים את השם שלי בתור היוצר של הטראק..
אבל העיקר הוא הוציא נעליים עם השם שלו.
אולי במחשבה שניה יש טראק אחד שבאמת יפה
Tiesto - Ten Seconds Before Sunrise |
|
|
| cluBBer |
אני ממש מופתע לטובה
לא בדיוק טראנס אפליפטינג,אבל כל טראק טוב בדרך שלו |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אני ממש מופתע לטובה
לא בדיוק טראנס אפליפטינג,אבל כל טראק טוב בדרך שלו |
די מסכים...
הייתי מוריד 3-4 קטעים אבל יש כמה מהם שאחרי כמה שמיעות התחלתי לחבב...
אהבתי במיוחד את הטראק עם JES.. |
|
|
| uzi |
לא ידעתי שזה אלבום, חשבתי שזה ליין של ארועים שלו.
אני אשמע את זה אחר כך... |
|
|
| mitre |
לדעתי הדבר היחיד ששווה משהו בדיסק הזה זה טראק 4...
שמזכיר את traffic. מחכה לרמיקסים שלו, בטוח יהיה משהו יפה.
שאר הדיסק... לדעתי לא שווה יותר מדי |
|
|
| Rising |
מסחרה אתה אומר?
עכשיו הורדת לי את כל הציפיות מהדיסק הזה..
מקווה שיהיה טוב..
EDIT:
Carpe Noctum
אולי מסחרי קצת
שלושת הקטעים הראשונים ממש אהבתי..
ווקאל מצוין!
לא הספקתי עוד לעבור על שאר האלבום..
אבל דווקא יצאתי מרוצה מטיאסטו.. |
|
|
| YO-I |
שני הקטעים הראשונים יפים מאד, כל השאר ממש לא
טייסטו איבד את זה, זה נראה כאילו הוא עשה אלבום מסחרי במיוחד בדרך הווקאלית, רק כדי להגיע שוב לטופ
הרבה קטעים כאן נישמעים כמו משהו שכבר שמענו, קטע אחד מזכיר את
oxia-domino
עם ווקאלס
וקטעים אחרים מזכירים קטעים ישנים של טייסטו מאלבומים קודמים בוורציות אחרות
אולי הרמיקסים יהיו טובים |
|
|
|
|