|
Zijn er hier Championship Managers-spelers?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik zal het even uitleggen voor de leken onder ons: CM is een voetbalsimultiespel. Je bent dan manager/coach van een club naar keuze en hebt de leiding over de hele club, dus spelers kopen/verkopen, opstellingen bepalen en trainingen.
Het is vrij verslavend. Ik heb net de nieuwe versie van dit seizoen, en het is best moeilijk.
Zijn er nog meer CM-addicts? |
|
|
| Jappio |
| Jep.. Heb dat ook een hele tijd gedaan.. Vind t alleen klote dat je in die nieuwe versie zelf je spelers moet scouten (denk aan: te veel moeite *zucht*) Toen ben ik er maar snel mee gestopt :( |
|
|
| Gurian |
Jackerz ben er heel erg verslaafd aan geweest. Heb nu alleen niet zo heel veel tijd meer. En het spel ma nie beneden op de snelle pc maar op onze oude trage kl*te pc die telkens vast slaat. Dan is de lol er wel snel vanaf
Maar als ie beneden erop komt dan zal ik het wel weer elke keer spelen
GO AHEAD EAGLES I'M BRINGING YOU BACK TO THE TOP :D |
|
|
| arrows |
| ja ik heb dit spel een tijdje geleden gespeeld..CM97 of 98. Ik nam altijd glasgow rangers...vraag me ook niet waarom. Tis wel verslavend maar ben er nu vanaf |
|
|
| DJ Bazz |
| ik speelde het welles, heb nog niet de nieuwste versie maar die van vorig jaar. ging altijd met zo'n vaag clubje uit de conference heel hoog proberen te komen rushden & diamonds heette et, het ging toen goed tot de 2e divisie, maar toen werd et te moeilijk ben maar gestopt sindsdien een hele tijd niet meer gespeeld tot 2 week terug, ben nu weer begonnen maar zoek eigenlijk nog een beetje leuke club |
|
|
| Optimus |
Ja ik speelde het ook ja! Ik had '00 en '01 versie.
Ik zat alleen maar te cheaten, haddik ADO naar de eredivisie gebracht, in 2006 was ik 4x landskampioen geweest, met allemaal toppers.. (toen had ik al Selakovic+ Saviola+Ibrahimovic!)
en met Ajax (ik speelde 3 spellen tegelijk) was ik 5x Champions League winnaar+elk jaar kampioen in 2005.
Toen haddik Ljungberg(arsenal)+ hakansson(Heerenveen)+allemaal goeie Sacndinaviers gekocht. |
|
|
| Cosmic Guy |
Optimus: hoe kan ja vals spelen met dat spel? Als je exit game doet, gaat ie eerst opslaan.
Niet dat ik dat wil doen, ik vind het leuker (en realistischer) om gewoon alles te saven.
Wat ik me wel afvraag: als je weer dezelfde wedstrijd opnieuw speelt, met precies dezelfde opstellingen enzo, je krijgt elke keer een andere uitslag....(dit heb ik wel getest) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Optimus: hoe kan ja vals spelen met dat spel?
|
gewoon... bijv. je speelt op woensdag tegen Twente... dinsdag of maandag doe je ADD MANAGER van twente dan:D
Dan speel je tegen Twente. bij twente stel je iedereen achterin op ofzo. Of dekeep uit het doel:D:D:D
Win je zo met 30-0 :D:D:D |
|
|
| Cosmic Guy |
Dat is wel heel sneaky Optimus, naughty boy:stongue:
Maar voor mij is de lol er dan snel af, ik wil het zelf zo goed mogelijk doen |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by arrows
ja ik heb dit spel een tijdje geleden gespeeld..CM97 of 98. Ik nam altijd glasgow rangers...vraag me ook niet waarom. Tis wel verslavend maar ben er nu vanaf |
Hahah das toevallig.toen ik het speelde was ik ook heel vaak Glasgow Rangers.Zal wel aan de zwakke competitie liggen ofzo :D.Nu speel ik CM btw niet meer.vindt er geen ruk meer aan.
GREETZ!! |
|
|
| moogwai |
Ik ben er ook echt verslaafd aan geweest... 7 jaren met Leeds Utd en 5 jaren met PSV, een rondje Italie (kampioen met Fiorentina, Lazio, AS Roma en Inter)... menig keer kampioen geworden en uiteraard ook de nodige Europa Cups gewonnen :)
Saviola en Peter Prospar dat waren mijn mannen.. en ook ene Zlatan Ibrahimovic was een veelscorende speler van PSV :p
Ik heb ook nog een hele oude versie in keer gespeeld.. dat was in de tijd dat Laudrup nog bij Real Madrid speelde :D
Maar ik speel het nu niet meer... omdat ik de nieuwste versie (nog) niet heb :) |
|
|
|
|