return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Clipprimeur : Ferry Corsten - Punk
View this Thread in Original format
LightForce
Tot mij grote verbazing zag ik net een Clipprimeur op TMF. En ja wat zien we daar de clip van Ferry Corsten - Punk. Clip is trouwens best wel heftig. Past goed bij de stijl van de muziek.
Verder vind ik het nummer lekker!! Maar ja het geeft nu wel aan dat de commercie sneller op de hoogte is van nummers.

Niet dat het mij uitmaakt, gaat me om de muziek :) Als je de clip ziet wil ik jullie reactie erop weten. Ik vond hem wel netjes :) in samenwerking met de muziek erg goed :D
serialkillah
ik heb hem ook gezien ja... best wel bruut. trouwens wel aardig snel op tmf dit keer.....
magrec
clipprimeur???

kheb de clip dinsdag al gezien.
Blik
tis toch een boutnummer, ik vind het echt helemaal niks, ik hoop niet dat dat de nieuwe stijl word van Ferry's eigen producties
LightForce
Ik weet het niet of dit zijn stijl blijft? In iedergeval heeft hij onder de naam Eon wel een vette plaat gebracht. Eon - Pocket Damage Zekers wel een lekker nummertje.

Zelf vind ik Punk wel redelijk goed. Zeker de Cosmic Gate Remix erop :)
arrows
tis inderdaad een hele brute clip..ik vind Eon - PocketDAmage eigenlijk wel beter dan punk
Dr. Kuipers
Vind het wel bruut nummertje, had de clip zaterdag ook al gezien, past ook wel goed bij het nummer
tijs08
Ik denk dat ferry het gewoon op twee stijlen houd!
Kijk naar DV theme en naar Punk... hebben toch beide een knipoog richting het commerciele! En Eon en de meeste nummers die hij onder System F uitbrengt blijven gewoon vette quality trancers!

Ik heb de clip nog niet gezien maar als ik het zo lees is het eindelijk eens een normale trance clip ipv die bagger zoals 'we know what you did'!!

Punk vond ik eerst wel een gaaf nummer, nu ben ik hem een beetje zat, al blijft de Kid Viscious remix wel erg lekker :D
DJ_Massive
r0xx plaatje
Boss
wat vinden jullie van de clip van reloop - ing society?

is te zien op I-vibes..... is een lache clip.... :D
denk alleen niet dat ze'm zomaar op tv gaan uitzenden..:(

Dr. Kuipers
Woot ook al clip van Fucvking Society, blijft een masternummer :p
Nog niet gezien, maar WTF is I-vibes ???
Blik
quote:
Originally posted by Boss
is te zien op I-vibes..... is een lache clip.... :D
denk alleen niet dat ze'm zomaar op tv gaan uitzenden..:(

Ik weet wel zeker dat ze die gaan uitzenden binnenkort, op Radio 3FM draaien ze dat nummer echt de hele tijd, bij reclames voor de zender, etc etc. (zelfde als bij yorin 4 strings constant bij reclames voor yorin gedraaid word)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement